1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Titokoneen kytkeminen telkkariin

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi Leeposeta 02.10.2007.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Leeposeta

    Leeposeta Member

    Liittynyt:
    15.09.2007
    Viestejä:
    81
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minulla on tämmöinen höhlä ongelma. Olen yrittänyt kytkeä tietokonettani TV:hen, että sais katsella kiintolevylle TV-kortilla tallennettua ensin suoraan ja päättää sitten, taltioiko DVD:lle vai no. Kokeiltu on kahta eri näytönohjainta ja kahta eri TV:tä. 5 metrin komposiittivideojohto näytönohjaimesta ja äänet äänikortista stereovahvariin. Nykyinen TV on Philips 21PT1557. On kokeiltu sekä etupaneelin keltaista RCA:ta että scart-sovittimella. Ei vaan näy. Jääkö muuta vaihtoehtoa kuin että tuo kaupasta ostettu 5 metrin videojohto olis viallinen? Lienee harvinaista? Sitä en vielä ole jaksanu kokeilla, et kantais koneen TV:n viereen tai päin vastoin ja testais lyhyemmällä piuhalla. Edellisellä töllöllä sen kuitenkin tein, mutta kuva näkyi ensin vähän pätkittäin, ja siihen loppui.

    Omituinen tilanne mielestäni, kun olen väsännyt lukuisia koneita muille, ja poikkeuksetta ovat näkyneet TV:stä. Mulla on nyt tässä omassa Core 2 Duo 4300, 1GB, Gainward Geforce 4, mistä valitsin pienimmän, 800x600-tarkkuuden.
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu