1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

TIME MACHINE

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi Esystem 16.02.2008.

  1. Esystem

    Esystem Guest

    niin niin MAPESA mä tiedän et sä haluut slimin
     
  2.  
  3. mika

    mika Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    26.03.2003
    Viestejä:
    5,157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Ja sit pysytään ketjun aiheessa ja jätetään noi turhat viestit pois.
     
  4. psp_naab

    psp_naab Regular member

    Liittynyt:
    20.12.2007
    Viestejä:
    158
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Siis tarviiko tohon aina pandoran ku haluaa käyttää?
    onko mitään ohjelmaa jolla saisi slim akun pandoraksi ja takaisin normaaliksi? ja vielä meneekö se normaaliin firmwareen jos boottaa normaalilla akulla?
     
  5. jawn1

    jawn1 Guest

    Morjes. Mulla on slimi m33 3.90-2 firmiksellä. Pitäskö mun saada ajettua tähän jotenkin 3.60m33 että saan tehtyä sen 360.PSAR-tiedoston jota tarvitsee tohon 1.50+3.40 modules-vaihtoehtoon? Eli saanko installoitua ton 3.60m33:n esim. pandoran avulla jotenkin?
     
  6. Esystem

    Esystem Guest

    lataa jostain noi 1.5 ja 3.40 viralliset firmwaret ja eti jostain toi 3.60 psar. sit asennat 1 .5 ja jos haluat niin 3.60m33
     
  7. jawn1

    jawn1 Guest

    Ok, eli ton 360.PSAR-tiedoston ei tarvii olla otettu omasta PSP:stä.
     
  8. Esystem

    Esystem Guest

    ei ainakaan mun mielest.se pitää ladata
     
  9. psp_naab

    psp_naab Regular member

    Liittynyt:
    20.12.2007
    Viestejä:
    158
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vastaisiko joku vielä näihin:
    Siis tarviiko tohon aina pandoran ku haluaa käyttää?
    onko mitään ohjelmaa jolla saisi slim akun pandoraksi ja takaisin normaaliksi?
    ja vielä meneekö se normaaliin firmwareen jos boottaa normaalilla akulla?
     
  10. Nico83_R

    Nico83_R Member

    Liittynyt:
    20.04.2007
    Viestejä:
    29
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo eli kysyisin kun mulla on "phat" psp versio 3.11 niin pystynkö tolla TM:llä asentamaan helposti ton 3.40oe ja olisko jollain hyvää suomenkielistä ohjetta tohon miten se käy?
     
  11. psp_naab

    psp_naab Regular member

    Liittynyt:
    20.12.2007
    Viestejä:
    158
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  12. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Saamanne pitää :p

    Tossa paikat mistä/miten voit saada/tehdä Pandoran.
    --------------------------------------------------------
    Tossa ohje manuaalisesti pandoran tekoon jos jollain kaverillasi sattuisi olemaan 1.50 tai kustomi.

    Toinen vaihtoehto on että teetätät jollain Huuto.netissä omasta akustasi pandoran. Pistä Huuto.netin hakuun että PANDORAN niin pitäs löytyä. Ohjelma vie Magic Memory Stickin tekoon.

    Kolmas vaihtoehto on että ostat Huoltoakun/pandoran täältä. Ohjelma vie Magic Memory Stickin tekoon.

    Neljäs vaihtoehto, mutta ei niin suositeltava on että leikkaat akustasi yhden pinnin pois. Tossa kuva mikä niistä. Ohjelma vie Magic Memory Stickin tekoon.

    Akun palautus normaaliksi tapahtuu tällä ohjelmalla (2 vaihtoehdolle, se joka sen muuttaa niin varmaan lähettää sinulle eeproom.bin tiedoston, jolla palautat akun vanhan serialin (eli muutat takas normaaliks)).
    Jos olet tehnyt ensimmäisellä vaihtoehdolla niin akun palauttaminen normaaliksi:
    - Boottaa psp kokonaan. Tarvittaessa 2 kertaa ^. Käynnistä "Pandora's Battery Creator"
    ja laita akku paikalleen. Paina [] (neliötä). Se muuttaa akun normaaliksi.
    - Jos olet tehnyt eeprom.bin tiedoston niin paina L ja R yhtä aikaa. <-- !! ei pakollinen palauttaa alkuperäisen serialin

    Muistarin voi palauttaa normaaliks formatoimalla muistikortin PSPllä.

    Kysy jos tarvitset enemmän apua/tietoa.

    Elikkä noilla ohjelmilla millä palautetaan toi akku normaaliks niin niillä voi myös tehdä pandoran.
     
  13. MAPESA

    MAPESA Regular member

    Liittynyt:
    01.01.2008
    Viestejä:
    331
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    EI, EN haluis slimii. oon ilonen FATIN omistaja :D

    HÖH sen takii ku kaikki vaa mainostaa slimiä :K
     
  14. Esystem

    Esystem Guest

  15. Gleps

    Gleps Member

    Liittynyt:
    24.02.2008
    Viestejä:
    25
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Time Machine ei ASENNA firmwarea flash0:lle, vaan lataa firmiksen käyttöön muistarilta.

    Time machinen käyttöön tarvitaan Pandora. Pandoran voi tehdä itse (linkkejä löytyy varmaan tästä topicista...) tai jos ei osaa/jaksa, osta sellainen. TMstä on hyötyä lähinnä slimille, koska slimin rauta ei tue 1.50 kerneliä. Slimille on TMn avulla saatavilla ns. 1.50+3.40 HW miksaus, joka mahdollistaa useimpien 1.50 kernelin homebrewien käytön.

    TM pystyy lataamaan firmwaret 1.50 original, 3.40 OE-A, 3.60M33 ja 1.50+3.40 HW:n. Huom. Slimillä ei pysty lataamaan 1.50 orig. tai 3.40OE-A:ta, eikä läskillä 3.60M33:a.

    Kuitenkaan ihan tämän takia ei kannata slimiä (ainakaan vielä) lähteä ostamaan, koska 1.50+3.40 on melko buginen.

    OHJEET TIME MACHINEN KÄYTTÖÖN:
    http://alek.dark-alex.org/pspwiki/index.php/Installing_The_Time_Machine[/b]

    Ja jos sen 3.60.PSAR:in lataa netistä, kannattaa tarkastaa MD5 checksum...

    3.60.PSAR:
    EAA13343C70D9B0337C75B295 474C69A
     
    Viimeksi muokattu: 24.02.2008

Jaa tämä sivu