1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

tilaus ulkomailta ja eu-maksu

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi ugman 22.09.2003.

  1. jukkis2

    jukkis2 Guest

    joo mä tilasin tuolta www.cdrohlinge24.de:stä sunnuntain ja maanantain välisenä yönä 50kpl dvd+rw levyä ja maksoin luottokortilla niin torstaina iltapäivänä DHL toi paketin suoraan kotiovelle eli kaikki toimi hyvin
     
  2.  
  3. mtk17

    mtk17 Member

    Liittynyt:
    26.01.2003
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oliko sielle cdrohlinge24:llä jossain mahdollisuus valita toimitustapa, kun näyttää että toisille tulee paketti kotiin asti ja esim. minulle tuli posti16 pakettina (paketissa oli leimat joiden mukaaan kuljetus saksan puolella meni dhl:llä ja Suomessa postissa)?
     
  4. Rocky_B

    Rocky_B Member

    Liittynyt:
    25.09.2003
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minullekin tuli postipakettina, tosin voi olla että DHL ukkelit oli käyneet ovella koputtelemassa kun itse nukkua torsotin kello 12:00 asti. Veikkaisin, että jos asuinalueelta löytyy DHL:n toimisto niin tällöin DHL myös toimittaa paketin kotiovelle. http://www.dhl.fi/cont/index.html Ainakin täältä oulun alueelta löytyy DHL:n palvelupiste Pitääpä ensi viikolla hereillä aikasemmin ja katsoa tuleeko paketti ovelle asti.
     
    Viimeksi muokattu: 17.10.2003
  5. jukkis2

    jukkis2 Guest

    Sikäli mikäli mä oon käsittäny oikein niin DHL käy ovella ja jos kukaan ei oo kotona niin sen jälkeen ne toimittaa paketin postiin josta se pitää hakee ite.
     
  6. mtk17

    mtk17 Member

    Liittynyt:
    26.01.2003
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Meillä ainakin oli postin ilmoituslappua edeltäneinä päivinä kokoajan joku kotona eikä ainakaan dhl:ää näkynyt.
     
    Viimeksi muokattu: 19.10.2003
  7. mika

    mika Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    26.03.2003
    Viestejä:
    5,157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    kyllä se kotiovelle tuodaan...mullaki oli vapaapäivä ja aamulla 9.00 soitettiin ovikelloa ja lykättiin paketti kainaloon.
     
  8. MrShavez

    MrShavez Regular member

    Liittynyt:
    01.08.2003
    Viestejä:
    306
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En tiedä vaikuttaako asuinpaikka tuohon. Itse asun Helsingin keskustassa, paketti tuli postiin. Jos asuu jossain susirajan takana niin kai se on DHL ainoa vaihtoehto, muuten saa asiakas ajaa 400km lähimpään postiin..=)
     
  9. jukkis2

    jukkis2 Guest

    No jos hesan keskusta on väärä paikka asuu mä asun Itä-hesassa ja paketti tuli DHL:llä.
     
  10. MrShavez

    MrShavez Regular member

    Liittynyt:
    01.08.2003
    Viestejä:
    306
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin kuiin sanoin, susirajalla..


    vitsi vitsinä=)
     
  11. heappi

    heappi Regular member

    Liittynyt:
    28.08.2003
    Viestejä:
    715
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    paketti saapui ehjänä kotiovelle asti. ehti kulua itse tilauksen teosta ~12 päivää, tilauksen lähtemisestä ~5 päivää.
     
  12. rivarti

    rivarti Member

    Liittynyt:
    15.10.2003
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ainakin Joensuussa paketti tuli kotiovelleni, niin eiköhän muuallakin päin Suomea.
     
  13. Salimäki

    Salimäki Member

    Liittynyt:
    05.10.2003
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulle taas Posti toi paketin täällä Seinäjoella. Ja tilaukseeni kuuluva toinen paketti pitäisi vielä tulla...
     
  14. Sleipner

    Sleipner Member

    Liittynyt:
    28.09.2003
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse olen myös järjestämässä täällä Seinäjoella yhteistilausta tuosta samasta liikkestä. Meitä ei ole tosin kuin ihan omalla kaveripiirillä vaan mukana. Muuten, tilasiko kukaan noita Princon DVD-R levyjä? Jos tilasi niin toimiiko? Itse ajattelin ottaa varman päälle ja tilata Verbatimejä.
     
  15. MrShavez

    MrShavez Regular member

    Liittynyt:
    01.08.2003
    Viestejä:
    306
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kannattaa yrittää saada niitä MCC-koodisia Verbatimeja, ei CMC-koodilla varustettuja. MCC huomattavasti parempaa laatua, onpa noita CMC-levyjä joku verrannut jopa Princoon.
     
  16. Sleipner

    Sleipner Member

    Liittynyt:
    28.09.2003
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Verbatim DVD-R 2x (Minus-R) - 25 Stk. Cakebox
    Noita olis tarkoitus tilata. Mistä tiedän että kummalla merkinnällä ne on?
     
  17. MrShavez

    MrShavez Regular member

    Liittynyt:
    01.08.2003
    Viestejä:
    306
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minun käsittääkseni suurin osa nykyään markkinoilla pyörivistä 2x Verbatim datalifeista on juuri sitä skeidaa CMC-koodista, osa on kylläkin parempaa MCC-laatua. Käsittääkseni kaikki sertifioidut 4x Verbatimit ovat MCC:n (Mitsubishi Chemicals) huippulaatua..paljoa parempaa ei markkinoilta löydy...

    Voit tietenkin ottaa riskin ja tilata muutamia cakeboxeja ja toivoa parasta. Tai sijoittaa suoraan 4x:iin. Englannista saa muuten huomattavasti halvemmalla. Ja jos ihan totta puhutaan, kyllähän ne CMC:tkin useimmiten pelaavat, kuten yleensä muutkin hieman luokattomammat dvd-r plätyt...
     
  18. Trades

    Trades Member

    Liittynyt:
    25.09.2003
    Viestejä:
    84
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Paketti tulee kyllä dhl:llä mutta sellaiseen aikaan tietenkin (virka-aikaan) ettei sitä ole ainakaan itse vastaanottamassa - uusin paketti tuli tosiaan kotiovelle dhl:n kiikuttamana
     
  19. Sleipner

    Sleipner Member

    Liittynyt:
    28.09.2003
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  20. MrShavez

    MrShavez Regular member

    Liittynyt:
    01.08.2003
    Viestejä:
    306
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu, tuo onkin tuttu osoite. Tuolla taas voi vertailla jonkin verran CMC:n ja MCC:n eroja...

    http://www.dvdrhelp.com/dvdmedia

    Kirjoittaa vain mediacode kohtaan mcc/cmc, ja lukee arvostelut.

    Kannattaa muistaa, että ns. DVD-rot, eli dvd-r levyjen degradoituminen ajan myötä on hyvin mahdollista (tosin runsaasti väitelty aihe). MCC on ainakin saanut runsaasti hyvää kommentia juuri kestävyydestään, kuten myös Ritekin G0-sarjan levyt.

    Eiköhän noita CMC:tä voi hankkia, tosin samaan hintaan voi saada parempaakin (kuten MCC:tä) ;)
     
  21. Salimäki

    Salimäki Member

    Liittynyt:
    05.10.2003
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo, tänään tuli mun tilauksen toisen lähetys. tosin minun piti se postista hakea, kun olivat vain lapun jättäneet postilaatikkoon. Tavarakin oli ehjää.
     

Jaa tämä sivu