Tämä on kyllä ketjun paras ja hienoin. Tällaisen voisi jopa itse väsätä, jos jostain jaksaa kaivaa auton istuimen.
http://www.jysk.fi/120/122/3620003/a/catalog Tuommoisen just eilen sain, tosi tyytyväinen tähän asti ollut!
Mulla oli pitkään joku ihan perus käsinojaton Maskusta ostettu atk-tuoli, lopulta ainaiseen selkänojan nytkähtelyyn kyllästyneenä ostin konttoritarvikeliikkeestä uusien pöytien ohessa käytetyn kinnarpsin pitkäselkänojaisen konttorituolin. Mukavasti säätömahdollisuuksia ja niskatuelle paikka. Oli hieman hintava mutta selkäkivut vähenivät koko rahan edestä. (Huom. tuoli on 90-luvun alusta mutta kangas vielä miltei virheetön ja mekanismit täydellisessä kunnossa) Kaasujousi vaan vähän väsyny (saattaa johtua kirjoittajan elopainosta) .
Viimeinkin sain kuvan näpättyä tuolista, anteeksi huonosta laadusta otin sen kännykameralla. Ja tämä tuoli on palvellut viimeiset ~10 vuotta aivan loistavasti .
Hm, mites muilla ton prestige tuolin kanssa, mulla meni siitä perseen pehmuste alle kuukaudessa ihan länään, on todella kova ja tyyny tossa alla nyt Onko ihan normaalia että noin nopeasti menee kasaan??