1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Tietokonetuoli

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Terzzi 05.07.2009.

1. Apologiz

Apologiz Guest

Natina ei ole hyvä merkki prestige tuolissa, laukeaa millä hetkellä hyvänsä :DD

2.  
  3. Betrayed

Betrayed Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Vähän pulttii vaan kireemmälle niin toimii taas :) kerran joutunu ne ragekireydelle vetämään kasaamisen jälkeen.

4. Kokki99

Kokki99 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Miulla on ollu sama tuoli käytössä yli 10V ja hyvin on palvellut :D. Ei mitään hajua minkä valmistajan tai mikä malli enkä just nyt pääse ottamaan kuvaa kun en oo kotona, mut huomen laitan kuvan niin pääsette nauramaan :).

5. Guilty123

Guilty123 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Heipähei vaan tuolin valitisjat:). mähän olen Jyskissä töissä ja voin sanoa sen verran että jos tuolissa on jotain vikaa kun kotiin sen viette niin tottakai se vaihdetaan uuteen. jokaisella jyskin tuotteelle on vähintään puolenvuoden kuluttajansuojalain mukainen takuu. eli jos tuolissa ilmenee jotain konkreettista valmistusvikaa niin viekää liikkeeseen niin saatte uuden tuolin. ja toiseks, jos peli/elokuva tuolia haette niin suosittelen jyskin Prestige tai kalliimpaa Mark tuolia. molemmat on jatkuvasti helvetin kovassa tarjouksessa. olkaa kärsivällisiä ja seuratkaa jyskin netti sivuilta. itellä mark tuoli jo toista vuotta ja aivan täydellinen. (nyt varmaan moni ajattelee että mitä vitun mainos paskaa mutta miks mä puhuisin tollasista takuu hommista jos mua kiinnostais oikeesti miten paljon mun firman opmot tienaa:D. eli ei paskaakaan.

6. Terzzi

Terzzi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Voi harmi. Tämän kun olisi tiennyt aikaisemmin niin oisin uuden toolin voinut heti hommata tuon vanhan hajottua :S Nooh turha sitä enään on kun taitaa tuoli olla melkein vuoden vanha. Onkohan sotkassa sama homma???

7. Guilty123

Guilty123 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    itse asiassa taisin eilen kännissä puhua paskaa. se kuluttajasuojalain mukainen takuu taitaakin olla 1-2 vuotta. kannattaa käydä kysymässä lähimmästä jyskistä tosta asiasta.

8. Terzzi

Terzzi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    HAHAH! Maanantaina jyskiin -->

9. Mushinico

Mushinico Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    On tässäkin viestiketju :D

itse kun olen kannettavan ääressä löhöilen sohvalla millon mitenkipäin. ja kun olen pääkoneen ääressä istun 15v vanhalla iskun tuolilla. kuvaa ei ole tullut otettua.

10. ottolep

ottolep Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ja vielä PC:n rauta osastolla.
    Itelläki puinen, nahkalla päällystetty tuoli. Ihan semmoinen normi keittiön tuoli. Pelisession mukavuuden hoitaa kaksi istuintyynyä.

11. Terzzi

Terzzi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    nuo vanhimmat tuolit kyllä hoitavat hommansa. Nykyajan muovihökellykset kestä painoa ollenkaan.

12. Mushinico

Mushinico Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    veljellä on myös puutuoli jota kiroaa usein kun on niin kova. Sillä on pehmuste perseen alla jossa ruskea läikkä palanu monista pieruista ;D

13. Terzzi

Terzzi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    haha omg :D

14. Mushinico

Mushinico Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Heh just tullu mainos jyskiltä missä on tuo chef tuoli 35e tarjouksessa, norm. 69e.

Viimeksi muokattu: 11.07.2009
  15. Terzzi

Terzzi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  16. Mushinico

Mushinico Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Yritin nappasta paria kuvaa veljen tuolista, mutta ei se kehannu antaa ku on jarrujäljet pehmusteessa ;D

17. Bluekkis

Bluekkis Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Hyviä työtuoleja saa kyllä satasellakin... käytettynä. Ainakin Tampereella on yksi firma joka kierrättää käytettyjä toimisto kalusteita. Oma tuolini on sieltä kotoisin, satasen kustansi hyväkuntoinen uudelleen verhoiltu martelan toimistotuoli joka uutena olisi varmaan maksanut viisinkertaisen määrän.

18. Yesse

Yesse Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt on kunnon aihe täällä!Lisää vaan hyviä tuoleja tänne.Itselläkin varmaan olisi budjetti jossain 100€ ja mitat lähes samat kuin tuolla threadin luojalla.n 192cm ja n 90kg.

19. Terzzi

Terzzi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    :D

20. migge77

migge77 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ite istun auton jakkaralla (yhdestä mitsusta otettu). Pesee mun mielestä normi toimistojakkarat täysin. Vaatii tosin vähän tee-se-itse meininkiä (tai tuntea moinen kaveri). Hintaakaan ei tule oikeastaan juuri mitään.

http://koti.mbnet.fi/migge77/the_tuoli.jpg

Vanha kuva kuten monitorista voi päätellä, mut hyvin on tuoli kestäny. Ja tietty kallistyksen säätö edelleen toimii, joten voi vaikka vaakatasoon selkänojan kallistaa (ei kaadu siltikään). Haittana on toki se, että painaa kolmisen kertaa enemmän kuin heppoisemmat toimistojakkarat.

21. Themu

Themu Active member

Kiitokset:
    85
    Pisteet:
    78
    itselläni on WANHA nahkanen sohvasetistä otettu iso ja pehmee nojatuoli. porukat halus ostaa uuden mulle mut en suostunu <33 täs voi löhöö :D
    EDIT: soomeenkeeli

Viimeksi muokattu: 13.07.2009

Jaa tämä sivu