1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Tietokonekauppa.fi

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi QcK 15.10.2007.

  1. QcK

    QcK Regular member

    Liittynyt:
    24.06.2007
    Viestejä:
    387
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli onko kellään kokemuksia kyseisestä kaupasta?
    Itse tilasin 28.9. tuolta tietokoneen ja nyt on kaksi viikkoa kulunut, niin ei mitään ilmoitusta ole tullut tietokoneesta, paitsi Tilausvahvistus. Olen yrittänyt ottaa yhteyttä kyseeseen liikkeeseen s-postin kautta useita kertoja, eivätkä ole vastanneet yhtään mitään. Vähän hämärää touhua?
     
    Viimeksi muokattu: 15.10.2007
  2.  
  3. MikroMake

    MikroMake Active member

    Liittynyt:
    03.02.2006
    Viestejä:
    3,864
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    68
    Oletko soittanut sinne puhelimella?

    http://tietokonekauppa.kauppakulma.com/yhteystiedot.php
     
  4. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Ihan asiallisen oloinen kauppa, mitä muutaman kerran olen käynyt. Emoni on sieltä ostettu ja pitäis viedä huoltoon. Katotaan miten mielipide muuttuu kun vien sen sinne ja kauan se siellä on ;)
     
  5. eetu10

    eetu10 Member

    Liittynyt:
    29.05.2007
    Viestejä:
    45
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itselläni meni viikkoja kun he odottelivat sinne jotain tuotetta, eikä kuulunut mitään. Lopulta peruin kaupan kun tuotetta oli vain vaihtoehtoisena tarjolla.
    Joten kannattaa soittaa ja varmistaa ettei tämä johdu jonkin tuotteen saatavuudesta
     
  6. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Eilen (su) tilasin tavaraa netin kautta, mitä ei ollut liikkeessä. Tänään (ma) tuli s-postia, että tuotteet on haettavissa liikkeestä. Nyt tuli nopeesti.

    Mutta emoni on ollut huollossa jo neljättä viikkoa... Rupee kohta palaa kiinni. Mutta eihän tuo sinänsä ole liikkeen vika, koska emo on lähetetty maahantuojalla tms. jo ajat sitten. Ei taida oikein löytyä vastaavaa s939 dfi (DFI Infinity RS482) emoa niiltäkään joten se taitaa kestää...?

    Koittivat kyllä tarjota liikkeessä tilalle neljän kympin asuksen s939 emoa, en oikein innostunut. Sen jälkeen sanovat että ens viikolla tulee ääsrokkeja, en innostunut taaskaan ;)

    Saas nähdä miten käy...

    EDIT:

    Vituttaa tällä kakkos koneela kikkailla kun ei voi edes pelata mitään. Tekis mieli päästä crysistä testaamaan, jos se nyt tolla ykkös koneellakaan pyörii ;)
     
    Viimeksi muokattu: 27.11.2007
  7. k0jootti

    k0jootti Regular member

    Liittynyt:
    11.10.2006
    Viestejä:
    4,404
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ite oon tilannut näytön sieltä. Nopeasti tuli postiennakolla, ei ongelmia.
     
  8. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Sähköposteihin ne ei näköjään pahemmin vastaile. Emo ollu jo yli kuukauden huollossa enkä jaksa kokoajan sinne soitellakaan niin pistin tiistaina s-postia eikä ole vieläkään vastanneet.
     
  9. willie55

    willie55 Regular member

    Liittynyt:
    24.01.2006
    Viestejä:
    246
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itselläni kesti kun tämän koneenin tilasin sielt joku 3 tai 4 viikko. Kun sinne soittelin, niin kuulemma prossun saaminen maahantuojalta kesti. Kannattaa soittaa, ei ne mullekkaan vastannu sähköpostiin.
     
  10. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Sain kaupat peruttua, kun emon odottelu huollosta oli kestänyt jo yli kuukauden, eikä vieläkään kuulunut.

    No, eisen väliä. Sain hommattua itselleni muualta Asuksen A8N Sli Deluxe emon dfi:n tilalle.
     
  11. redzen

    redzen Regular member

    Liittynyt:
    28.03.2006
    Viestejä:
    294
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Melko hyvin ainakin mun kohdalla kyseinen liike on toiminut. Tilasin puhelimitse torstaina iltapäivällä uuden kannettavan, tilasivat sen vielä saman päivän aikana maahantuojalta ja tuote oli noudettavissa jo perjantaina kahdentoista paikkeilla.

    Ilmoittivat vielä tekstiviestillä, että tuote on noudettavissa.
     
  12. Humid

    Humid Member

    Liittynyt:
    04.01.2005
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Vaatimattomasti SURKEIN liike, jonka kanssa olen IKINÄ asioinut.

    Aiheesta postaus Muropaketin forumilla TÄÄLLÄ
     
  13. redzen

    redzen Regular member

    Liittynyt:
    28.03.2006
    Viestejä:
    294
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kuulostaa aika pahalta... No kannettavan osto onnistui hyvin, mutta ilmeisesti jos tulee tarvetta huoltoon, niin täytyy kääntyä toisen liikkeen puoleen.
     
  14. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Aika säälittävä yritys saada liike huonoon valoon tuolla murossa.

    Kattokaa nyt toi sivu 7 missä toi jannu on lähettäny koneensa jätesäkissä postin kautta liikkeeseen ;) Voi morjes!

    Tietokonekaupan sivun tiedote asiasta.

    Edit:

    Muron servu taitaa olla vähän jumissa. Ei pääse sivuille ollenkaan.

    Edit2:

    Nyt tietokonekauppa.fi on ottanut ton ilmoituksensakin pois sivuiltaan. Mitähän siellä on nyt meneillään ?
     
    Viimeksi muokattu: 14.01.2008
  15. LordMach

    LordMach Guest

    Ei näytä toimivan koko plaza.fi tällä hetkellä.
     
  16. Humid

    Humid Member

    Liittynyt:
    04.01.2005
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Taas toimii, hävytön liike.

    Tässä pohdin, että lähteekö asiaa ajamaan eteenpäin käräjäoikeuden vai kuluttajariitalautakunnan läpi - ehkä molempien?
     
  17. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Kyllä mä ainakin ton muron juttujen perusteella käännyn liikkeen puolelle. Äijä on vetänyt juttunsa aika hatusta ja muuttelee juttuaan pitkin keskustelua ja lähetti koneensa vielä jätesäkissä postin kautta liikkeeseen ;) Hahahahaa....

    Kyllä ihmiset osaa....
     
  18. Quiote

    Quiote Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    20.12.2005
    Viestejä:
    2,215
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Samaa mieltä!

    Itse tilattiin kaverin kanssa verkkokauppa.comista ja famikosta koneet, kyllä siinä sai lähetellä viestiä, kun ei kuulunut mitään, mutta ei ne kaikille hermostuneille nörteille jotka eivät uskalla soittaa, niin kerkeä vastaamaan emaileihin!
    Pitkä odottelu johtui siitä, että osat olivat kaikki kuuminta hottia eikä niitä kaikkia löytynyt heti, varsinkin kun osia oli näytöistä verkkopiuhoihin ja vähän erikoisempiin koteloihin. OLKAA SIIS KÄRSIVÄLLISIÄ!

    EDIT: typö
     
    Viimeksi muokattu: 14.01.2008
  19. willie55

    willie55 Regular member

    Liittynyt:
    24.01.2006
    Viestejä:
    246
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse kun tilasin koneeni tuolta, niin taisi siinä 3-5 viikkoa mennä(en ihan tarkalleen muista). Prossua ei muistaakseni ollut heti saatavilla, mutta muuta ongelmaa ei ole ollut. Sähköpostiin ei hirveesti vastaillut, mutta kun soitti niin aina vastattiin.
     
  20. BluRayMan

    BluRayMan Member

    Liittynyt:
    21.03.2007
    Viestejä:
    67
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Juu elikkä oman koneeni kyseisestä lafkasta tilasin tosin tein tilauksen joulu hulabaloon aikaan joten se kenties vaikutti asiaan mutta tosiaan semmosen 3-4 viikkoa kesti ja kunnes se viimein saapui niin oli näyttis heti rikki mutta sen luulen postin ystävällinen väki rikkoneen ihan omasta takaa mutta sellanen jännä juttu kuitenkin että tossa 07.01.08 lupasivat sinä päivänä postittaa uuden vastaavan tai paremman ohjaimen tilalle mutta eipä ole vieläkään mitään kuulnu että näinköhän lähettivät , rikkinäisen lähetin takasin 27.12.07 ja juurikin siitä syystä otin yhteyttä sinne kyselläkseni että onko postittamani paketti saapaunut jonka jälkeen lupasivat uutta laittaa. Mutta odotellaan vielä tämä viikko ja sitte jotuu taas tarttumaan puhelimeen ja häiritä liikkeen pitäjiä =) Musta tuntuu että alan pikku hiljaa päätymään sen yrityksen mustalle listalle valittavana asiakkaana kun niin useasti jo sinne soitellut.=)


    Hittolainen juuri kun olin tuon narina viestin kirjotettua niin pamahti s-postiin viesti että laittavat tulemaan gf8800gtx kortin =D jipiii näin se toimii =)
     
    Viimeksi muokattu: 14.01.2008

Jaa tämä sivu