Lähellä joskus ollu tuon videon mukainen käytös ..pari kiintolevyä on matkan varrella tehnyt loppunsa..Muuten ihan hauskaa ja mielenkiintosta on ollut perehtyä.
Ei sitä kannata liian vakavasti ottaa, niinkuin oikeastaan mitään muutakaan. Hajoaa vaan pää turhaan stressaamisesta. Tietokone on itselläni sen verta monipuolisessa käytössä, että saisi suht ison summan maksaa että suostuisin luopumaan sen käytöstä. Addiktiotasokin varmaan aika korkea, mutta ei nyt vielä siinä mitassa että muuta elämää haittaisi. Ja tosiaan kunhan tarpeeksi perehtyy asioihin, niin huomaa että nämä(kin) toimivat yleensä ihan loogisesti (joskin suuriakin poikkeuksia on nähty) ja ongelmanratkonta on helppoa tai jossei ole niin ainakin oma ongelmanratkontakyky kasvaa.
Tämä on niin totta =) Oma tietokoneharrastukseni on vakavoitunut koko ajan, esimerkiksi olen pikkuhiljaa alkanut tajuta koneen toimintaa hieman syvemmällä tasolla. Nyttemmin en enää jaksa stressata koneen oikuttelusta. Ehkä perheeni jäsenillä jää sähköposti katsomatta, mutta kirjasto on aina olemassa, ja jos kone sekoaa niin se ei ole koskaan maailmanloppu
Tämähän on vaan hauskaa ajan tappamista. Toi yksi video osoitti kyllä että tietokoneella pelaaminen on elämää vakavampaa =)
mielummin rakentelisin, mutta kyllä tämä tietokoneenkäyttö yleensäkin inspiroi. tämä on itseasiassa vain yksi "turhuus" jota maailma tarvitsee. onko tämä sitten välttämätön? no ei aivan mutta melkein.
Kyllä tietokone on vakava harrastus. Aamulla ensimmäiseksi kone auki ja illalla kiinni. Olen eläkkeellä ja aikaa on. Olen muuten huomannut erään kivan jutun. Kun pitää kahta käyttäjää Windows XP:ssä, ei tuholaiset pääse kuin toisen käyttäjän osaan ja toinen voi jatkaa normaalisti. Sitten tarpeen vaatiessa voi poistaa sen tuholaisten valtaaman käyttäjän ja jatkaa uudella käyttäjällä, kuin mitään ei olisi tapahtunut. Tosin itselläni on kahdella eri levyllä varmuuskopiot kaikesta kaiken varalta. On kolme levyä, no tämä voi olla varmuuden maksimointia, mutta kun tuota tilaa on... Kun on harrastanut koneita 23 vuotta, niin voi välillä ottaa rennomminkin ja jättää yhden päivän väliin aukaisematta konetta. Näin min teen.
Toihan "kahden käyttäjän juju" oli kiva juttu. Mullakin on niin. Ja tosiaan niitä matoja tulee selvästikin tuohon toisen käyttäjän sivuihin. Taidankin sen poistaa... Mutta luulen, että samalla täytyy jonkun ottaa musta itsestäni varmuuskopio. Se on nimittäin vaimon sivusto. :-O