1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kysymys Tietokoneeni ei enää tunnista mitään cd tai dvd levyä

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi kerkyl 01.12.2015.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. kerkyl

    kerkyl Member

    Liittynyt:
    06.07.2008
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on iso kannettava LG tietokone. Olen ostanut sen joskus muistaakseni v.2008.
    Olen ostanut myös Nero ohjelman (10 versio nyt käytössä) ja Corelin Ulead DVD Movie Factory sekä Corel DVD Movie Factory ohjelmat. Olen tehnyt niiden avulla paljon DVD:itä digiboksista kopioimistani sarjoista ja elokuvista.

    Nyt viime viikolla soitin Media playerilla lainaamani kirjaston CD:tä. Se onnistui, kun yritin sen jälkeen soittaa muita lainaamiani CD:itä, Media player ei enää tunnistanut että CD -levyä on koneessa. Yritin polttaa Nerolla DVD:tä eräästä sarjasta, mutta ohjelma ilmoitti ettei ohjelmalla voi polttaa kuin CD levyjä. Ulead Movie Factoryllä se onnistui vielä sitten, nyt sekään ohjelma ei tunnista enää konessa mitään tyhjää DVD levyä.

    Olen sulkenut konetta ja yrittänyt palauttaa tilanteen marraskuun alkuun. Tähän ongelmaan siitä ei ole ollut apua. Mikään DVD tai Cd (tyhjä tai käytetty ei aukea millään ohjelmalla) - tietokone kyllä surisee kun levyn panee levy asemaan, mutta mikään ohjelma ei näe mitään levyä olevan levyasemassa.

    Osaako kukaan sanoa, mitä pitäisi tehdä. Kaikki tapahtui yhtäkkiä. Ensin cd:n soittaminen onnistui, mutta seuraava cd:tä ei enää tunnistettu.
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu