1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Tietokoneen takavarikoinnista.

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi ryde10 19.03.2006.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. M00ses

    M00ses Regular member

    Liittynyt:
    12.07.2005
    Viestejä:
    413
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olikos ne tutkinu jo sun koneen sisällön?
    Entä kiistitkö vai myönsitkö syyllisyytesi?

    Voitko vielä kertoa millä trakkereilla pyörit?
     
  2.  
  3. salainen

    salainen Member

    Liittynyt:
    07.01.2005
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    >Ryde10 kirjoitti: Sehän on täysin selvää, kun otat myös annat. Näin >ainakin torrenteilla pelatessa.
    *********************************************************************
    [salainen]

    HÖPSIS...

    Ei torrenteilla ole pakko jakaa bitin bittiä.
    Azereus + "älä jaa" MOD

    - Hyss... -

     
  4. telfon

    telfon Member

    Liittynyt:
    22.03.2006
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kaiken maailman bullshittiä sitä näkee. Tämä sama stoori on nyt ollut jo varmaan Suomen kaikilla keskusteluforumeilla joissa on alle 25v lukijoita, tapahtumakaupunki ja muut pikkutiedot muuttuvat mutta muuten käsikirjoitus on aina sama. Läpinäkyvää? Mieti itse.
     
  5. Jendo

    Jendo Guest

    Tuohon tietokoneen takavarikoimiseen en osaa sanoa mitään, mutta tarkastahan tämä: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/5/314200
     
  6. colazo

    colazo Regular member

    Liittynyt:
    25.01.2004
    Viestejä:
    272
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    jos ne pitää pudussa vaan kolme päivää että saavat salasanat selville niin kyllähän se menee ihan lennossa varsinkin jos on koneella monien tuhansien arvosta tavaraa. itse niinkun edellä jo mainitsin niin jouduin ihan syyttä istua 2viikkoo 5päivää . mut se on just et jos niillä ei ole millä sua syyttää niin niiden pitää "potkia" sut pois pudusta viim siin 2/5 - 3n viikon aikana.
    eli toi kolme päivää ei kyl oikeen tunnu missään ja vaik joutuis istua ton kolme viikkoo niin itse henkilö kohtaisesti istuisin mielummin kun ottaisin hirveet sakot ja rikos rekisterimerkinnän.
    ps. siis jos jotain noista lataus ohjelmista käyttäisin ;)
     
  7. Mr_Kaos

    Mr_Kaos Member

    Liittynyt:
    08.09.2005
    Viestejä:
    77
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No jopas on taas tapaus. Ei tässä muu auta kun pistää foliot päähän
     
  8. Ozzi

    Ozzi Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    553
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eikös tekijänoikeusrikkomukset ole sen verran "pieniä" rikoksia että merkintöjä ei tule? Näin olen jostain saanut käsityksen. Sakot/korvaukset nyt voi olla mitä vain kun jakaa ties kuinka paljon.
     
  9. aaxxeell

    aaxxeell Regular member

    Liittynyt:
    28.07.2005
    Viestejä:
    2,145
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    En taida olla ainoa joka kyllästyy kun osa yrittää kertoa stooria, en toki kiellä etteikö aitoakin tässä olisi ehkä jotain :)

    Mutta niin kyl nyt kaikki sellissä jaksaa istua 3 vrk jos sitten pääsee irti syytteistä kun ei paljastaa kovalevyn salasanaa! Siis onko ihmisten ajatuksen kulke nykyään niin alhaista tasoa.

    Esim:
    "Kryptaan kovalevyn"
    No poliisi tulee ja hakee sen. Tutkimuksissa selviää, että levy on kryptattu ja poliisiko kiltisti sen palauttaa omistajalle ja vapauttaa syytteitsä? Takuulla väärin!
    Kertokaas mulle skidid mitä kiksejä saatte siittä kun kryptaatte levyn?
    Joudute kuitenkin ennen pääsemistä syytteistä paljastamaan sen sisältö.
    Mielumin tuhoaisin kovalevyn sen aikaa kun poliisit on ovella ;)
     
    Viimeksi muokattu: 23.03.2006
  10. colazo

    colazo Regular member

    Liittynyt:
    25.01.2004
    Viestejä:
    272
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no kuules aaxxeell mä olen just miettinyt samaa ja jos menee yhtään samanlailla kuin viimeksi, niin kun en mitään myöntänyt he joutuivat päästämään minut pois, vaikka olinkin syytön tiesin asioita joita he minulta kyselivät.
    eli mitä sä itse sit ajattelit et ne sinulle tekisi jos et salasanaa antaisi eivätkä he koneeseesi pääsisi??? 1-pitäisikö ne sua pudussa kunnes kertoisit ??? 2- pistäisi sinut sörnäisten vankilaan ??? (vaikka heillä ei olisi mitään mistä sua syyttää koska eivät olisi päässeet koneelle) 3- kiduttaisi sinua niinkun 24:sessa konsanaan ???
    ja toi on oikeestaan aika paskaa et joudut muka sen salasanan antamaan jos sinulla on yhtään pokkaa etkä pissi heti housuihisi kun ne sinua vähän pelottelee ties millä, niin ei sun tarvii mitään antaa koska sä voit esim sanoa, että se salasana oli niin pitkä ja vaikea että unohdin sen ,tai että sulla lukee se yhdellä paperin palalla joka on jossain siellä kotona jota ei sit ikinä löydy ja niin edespäin. ja niinkuin sanoin että viimeistään 3viikon kuluttua heidän on pakko päästää sut sieltä pois jos et ennen sitä ole puhunut koko elämäsi stooria. ja mä en nyt kauheesti tällä kehuskele mutta kaveri piirissäni on ikävä kyllä useenpiakin ihmisiä jotka on tommosessa käsittelyssä käyneet ja on ilmeisesti sen takia mutkin sen yhden kerran siihen liittäneet. no mut en tiedä miks väittelen jonkun tuntemattoman kanssa tästä aiheesta mut alko vähän ärsyttämään toi sun viestisi. ja mitä järkeä olisi mitään kryptata jos sen sisältöä ei voi pitää salassa. oikeestaan sama asia kun joku pyytää sun luottokortin numeroa niin annatko senkin ??? asiahan on aivan toinen jos koneellasi olisi vaan koku hassu mp3 mut jos tiedät että sinulla on monia satoja gigoja tavaraa niin ei sitä mielellään paljastaisi.
    no joo nyt mä lopetan koska ei jaksa enää ;)
     
  11. Alterdu

    Alterdu Guest

    Ainahan voi polttaa ja tyhjentää koko kovo dvd :ille muutama menee mutta varmaan tulee halvemmaksi kun sakot..vai rupeeko ne pönkiin poltetut levytkin..
    Pistää piiloon
    (sori offtopicmaisuus)
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 24.03.2006
  12. Pyhimys

    Pyhimys Regular member

    Liittynyt:
    13.08.2001
    Viestejä:
    891
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Luulempa, että jos kirjahyllyssä on vino pino levyjä myös ne otetaan tutkittavaksi.
     
  13. myllyjo

    myllyjo Member

    Liittynyt:
    08.09.2002
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Voi POJJAT teitä.
    Kannattaisi varmaan lopettaa nämä "rikolliset" toiminnat ja käydä leffateatterissa katsomassa elokuvat jne. On noi aika epätoivoisia noi jutut. Sen vähän mitä olen netistä kuvia hakenut, olen ne katsonut ja hävittänyt. Mitä noita säilömään ja todisteita jättämään. Ja vähimmällä pääsee kun ei harrasta moisia.
    Olettehan huomanneet, että kaikki nämä "romut" joilla ihmisiä pidetään kahlehdittuna sisätiloihin ja poissa sosiaalisista tapahtumista, on näivettämässä ihmiskuntaa. Ihmiset ei enää tapaile ihmisiä kuin "netissä". TV:tä töllätään jos ei pääse nettiin. Poikaraukat jotka joutuu varusmiespalvelukseen joutuu palaamaan kotiin koska eivät kestä olla ilman nettiä.
    Kaikki vaan istuu ja töllää nykyisin jotain "boxia".

    Muistelen hartaana aikaa kun itse olin "nuori". Silloin ei ollut mitään tietoa tietokoneista. Hyvä kun oli TV, sekin mustavalkoinen.
    "pikkupoikanakin" oltiin metsässä nuotion ääressä kavereiden kanssa... harrastettiin kaikenlaista "kuntoa-ylläpitävää" toimintaa. Nykynuoret ei enää jaksa kotiin kävellä koulusta vaan kyyti on oltava.

    "eräs terveellisemmän nuoruuden läpikäynyt"
     
  14. Pyhimys

    Pyhimys Regular member

    Liittynyt:
    13.08.2001
    Viestejä:
    891
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Myllyjo, mä voin laittaa privaviestinä tulemaan sulle mun tilinumeron, niin voit sitten tukea mun leffassakäyntiä ja levyjen ostoa.
    Ei kovin halpoja noi leffassa käymiset. Elokuvateatteriin voi mennä helposti 8-10€.

    Ja musiikkilevyjä ei jaksa ostaa, ku haluaa yleensä levyltä kuunnella vain yhden biisin ja monia biisejä ei edes saa kaupoista.
    MP3-nettikauppojen ohjelmien "pakkoasennukset" on ihan hanurista ja sen takia en oo sieltä mitään hakenu.

    Mielummin olen sitten kokonaan ilman ja katson telkkarin laatuohjelmia :D.
     
  15. MpTV

    MpTV Member

    Liittynyt:
    04.09.2005
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tai poliisi tyhjentää "vahingossa" salatun kovalevyn. Sinne meni suurella vaivalla kerätty poke.
     
  16. myllyjo

    myllyjo Member

    Liittynyt:
    08.09.2002
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kysehän on siitä, että nämä nykyihmiset oppivat sellaiseen elämänmenoon johon heillä ei ole varaa. Pitää oppia olemaan ilman sellaista johon ei ole varaa. Sinunkin. Voihan sitä ostaa halvalla varastettua tavaraakin... Täytyy vaan kestää seuraukset. Ja mitä tulee niihin leffoissakäynteihin.... Käyn itsekkin tuiki harvoin niissä just siksi koska ei ole varaa... Pitää vaan tunnustaa jotta kaikkea EI voi saada.... EIKÄ PIDÄKKÄÄN!
    Itse mietiskelen josko vaihtaisin tuon 8/1M:sen liittymän "halvempaan koska se on turhan nopea.
    Että sellaista.... En ole ihan niin varakas jotta sinua "sponnsaan". Sorry.

    Edelleen:
    "eräs terveellisemmän nuoruuden läpikäynyt"
     
  17. onsekumma

    onsekumma Regular member

    Liittynyt:
    30.08.2005
    Viestejä:
    405
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ryde10: Kuinkas paljon kamaa sulla oli jaossa?

    colazo: Mistä skoudet epäilivät sua kun jouduit syyttä suotta istumaan? Ei nyt sanatarkasti tarvi ruveta paljastamaan mutta kiinnostais esim. olitko epäiltynä väkivallasta, varkaudesta?

    myllyjo: Kun olit "pikkupoika" niinkuin itse sanoit, niin eiköhän silloinkin ollut niin, että sen ajan vanhemmat päivittelivät nuorison metsässä lorvailemista nuotion ääressä. Samalla tavalla kun nyt päivittelet nykyajan pullamössönuorisoa. Varmaan nämä sun mainitsemat "kuntoa ylläpitävät" harrastukset eivät aina olleet niitä kaikkein sivistyneemmistä tai kilteimmästä päästä olevia;)?... Ainakin itse mitä pienenä koltiaisena tuli pihalla tehtyä ei aina ollut sitä kaikkein järkevintä touhua. Välillä tultiin kotiin paikat veressä ja vaatteet riekaleina milloin mistäkin syystä. Ja mamma päivitteli:D...

    Eli, ajat muuttuu, sukupolvet vaihtuu mutta nämä "silloon kun minä olin nuori niin ei ollu ylellisyyksiä..." -jutut senkun pysyvät. Täytyy kyllä sanoa, että välillä ne kyllä ottaa päähän.
     
  18. noobster

    noobster Guest

    Hei haloo!!!
    Ymmärätkö että tää suomen tietoyhteiskunta on ihan perseestä,
    kaikkea matskua ei "laillisesti" suomesta saa, ja nyt tuo vitun karpela on pilannut tänkin jutun. Esim Tv sajat täällä vitun perähikiällä joutuu odottaan 5 vuotta ennen kuin ne digitan pikselimömmö myllyn läpi suolletaan kansan nähtäväksi, ja sitten siitäkin ilosta että saa katsoa pikseli mömmöä saa pulittaa lupamaksut. (haloo vähän katetta hommalle)

    Ps. tuon kovon kryptaus on on muutenkin ihan toimiva juttu ENKÄ SILLÄ TARKOITA PELKKÄÄ VITUN WARETUSTA vaan jos vaikka unohdat läppärin puistoon niin ei kaikki pultsarit pääse lukeen sun maileja....

    anteeksi purkaus jos rupesi ärsyttään.
     
  19. myllyjo

    myllyjo Member

    Liittynyt:
    08.09.2002
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
     
  20. Anza88

    Anza88 Guest

    myllyjo, jos sul ei o viisaampia puheenaiheita, kehottaisin siirtymään vaikka suomi24 keskusteluihin..
     
  21. Pyhimys

    Pyhimys Regular member

    Liittynyt:
    13.08.2001
    Viestejä:
    891
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Aina ei ole kyse myös siitä, etteikö olis varaa.
    Kyllä mulla olis tällä hetkellä varaa ostaa pari cd:tä tai leffaa kuukaudessa, mutta en suostu maksamaan jostain cd-levystä 20-25€!

    Siitä summasta menee niin vähän artistille. Ja en tosiaan halua, kuin sen 1-3 biisiä/levy.

    Ja leffoja en oo imuttanu aikoihin, vaan vuokraan niitä vuokraamosta.
     
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu