Tietokone alle 425e

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi teamplay 01.08.2007.

1. miles_

miles_ Guest

Ota vaikka perheenjäseneltä lainaa. Itsekin tässä alle 15v niin töitä teen vanhemmille koneitteni eteen.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 07.08.2007
  2.  
  3. teamplay

teamplay Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No olen 12,mutta kotona on tällä hetkellä vain 2 hommaa,kuistin ja leikkimökin krapaus ja maalaus.Nyt odottelen sitä maalipurkkia.Murra ei siitä paljon rahnaa tule.Sisko maksaa koneesta noin 60e.En usko että vanhempani lainaavat,ja noin 100e pitää säästää lätkämailaan ja ehkä vähän lisää,jos maksan osan saan paremmat luistimetkin :O

4. atholn

atholn Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Jos me ollaan kerta samanikäisiäkin ja olen tänä kesänä ollut "duunissa". Tai no periaatteessa. Ja tienannut satoja euroja jolla ostanut kunnon kotiteatteri setin yms. Tietokoneita korjaillut tietoasemalla, koska siellä tuttu töissä, ja korjaillut autoja, mopoja. pyöriä jne.. Ja ajellut 7000 neliöä nurmikkoa joka viikko niin kyllä siinä rahnaa tulee :p Ja sigun kokoonpanon ostin joskus kuukauden säästämisellä, vaikka perhe on on rutiköyhä koska vanhemmat eronneet vuosia sitten jne.. Duunia tekemällä rahaa saa eikä sohvalla löhöilystä =)

Joten nyt töitä tekemään. Auta vaikka naapurin mummoa ;)

5. teamplay

teamplay Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Naapurin mummo on mammani :)

En mä siltä voi kerjätä rahaa

6. atholn

atholn Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Osta telkkari ja pleikkari;) ei tartte ikinä päivitellä mitään:p

7. teamplay

teamplay Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen ostanut aikoja sitten ps2 ja tv,mutta ei niillä voi pelata nettipelejä..tai siis wow,lotro,warhammer:eek:nline

8. miles_

miles_ Guest

Ei sitä rahnaa tule jos koneen ääressä istut!! Hop Hop hommiin siitä!!!
    Kysy naapureilta hommia. Perheeltä. Sukulaisilta. Ihan keneltä vain!
    Mummot antaa parhaiten rahnaa, wink wink. :>

9. Kiedis

Kiedis Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vaikkei asiaan kuulukaan, kyllä tolle naurahti. Tottahan se toki on.

10. spas12

spas12 Guest

Ei, juma! hahahah! Itsekkin olen 12Vuotias! Saan rahani aina vain jostain. Vaikkakin nytten säästössä 'VAIN' 200-300€. Säästöä, säästöä, säästöä, ärsyttää koko sana!

Muuten miles mitä jotain tulet tuon 7900Gs kanssa?
    Tiedän, ehkä tyhmän, ehkä hyvän idean. Osta nuo muut osat tuolta verkkovirrasta vai oliko sellanen. Sitten tilaa näytönohjain (Ati Radeon x1950 Pro) nettikaupasta. (SELLAISESTA MISSÄ SITÄ ON) Säästät hieman, kuin ottamalla verkkovirrasta 7900Gs:n joka ei pärjää x1950Prolle.

'MENE TÖIHIN, MENE TÖIHIN'
    Ei kaikki sinne pääse! Jos itse pystyisin menemään töihin niin menisin 99,9% varmuudella. Ei kaikilla ole tuttuja, jonka luokse mennä, jolta saisi rahaa 'HELPOSTI'.

Auttavaisesti ja ystävällisesti sanottu?

11. miles_

miles_ Guest

Ei säästä. Tulee kalliimmaksi koska Datavirrassa 7900GS maksaa 170e ja halvin X1950 maksaa 190e, ja siihen vielä postikulutpäälle niin hinta menee yli kahdensadan, joka tarkoittaa sitä että teamplay joutuisi säästämään ViElÄ enemmän rahaa että saisi koneen.
    Onhan tuo 7900GS samassa "tehokuokassa" JatHardwaren sivuilla.
    Ja tuohon 7900GS:ään saa helpommin Linuxille ajurit. Radeonilla ei ole
    kaikille näyttiksille ollenkaan Linuxille ajureita. Ei teamplay vvälttämättä aa käyttämään Linuxia mutta.. mutta.. sanoinpahan vain 7900GS puolustukseksi. :)

Itseasiassa ei minullakaan ole ketään tuttua joka pyörittäisi omaa firmaa tai olisi sen verran vaikutusvaltainen henkilö joka voisi antaa minulle töitä. Itse teen vain omille vanhemmille ja heidän siskoksille ja vanhemmille.Yleensä se työ on jotain ruohonleikkuuta, kukkienkasteluita tai pikkulapsienvahtimista. Kyllä sillä puolisatasta saa kuukaudessa kerättyä.

[/quote]
    Ei ole. :>

12. miles_

miles_ Guest

Iitseasiassa.. voi PS2:lla pelata netissä. Oliko niin että tökkäät RJ-45 piuhan vain pleikkariin taakse kiinni (jos on se uusin slim-malli käytössä) (vanhoissa paksuissa joudut ostamaan erillisen nettiadapterin, maksaa alle kympin käytettynä, niitä ei enää myydä uutena) jolloin pleikkariin tulee vihjeikkuna ja jossa annetaan linkki PS2 rekisteröimiseen. Sitten kun olet rekisteröinnyt niin he lähettävät sinulle kirjeen jossa on CD jolla voit luoda nettiasetuksesi. Menet sen ohjelman läpi ja laitat oman peli CD:n (jossa lukee kannessa "With Net Play" tai jotain vastaavaa) jota aiot pelata -> pleikkariin ja sitten pelaat. Niin ja tietysti sitten se RJ45 (samanlainen johto kuin konessasi käytettävä johto joka laitetaan verkkokorttiin.) piuhan toinen pää tökätään samaan paikkaan missä on teidän muutkin Rj45:set, onko se nyt reititin tai hubi tai kytkin.

13. teamplay

teamplay Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Se on vain osalle peleistä,ja ne pelit on esim:nhl 06,ei mitään lotron/warhammer onlinen tyylistä :(

14. spas12

spas12 Guest

15. atholn

atholn Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  16. Stympel

Stympel Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    moroo, mulla olis semmone kysymys että riittääkö Chieftecin 450 W powerilla pyörittää AMD Athlon 64 X2 4200+ JA 8800GTS 320Mb ?

17. atholn

atholn Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    kyllä sen pitäis. Oletko ostamassa vai onko sinulla toi jo ennestään? Jos on niin kokeilemalla se selviää;)

18. spas12

spas12 Guest

Muistan nähneeni jonkun sigussa tollasen kokoonpanon, mutta ehkä hieman raskaamman. (En ole 100% varma)
    Jos vähän epäilyttää niin vähän parempi vaikka NeoHe.

Miten niin? Tarkoitin yleisesti nettikauppoja! Vaikkapa SmartIt:stä saa 131€ Ati Radeon x1950 Pro:ta. Siihen Postikulut jotka ovat ehkä 10€ suunnilleen niin 141€ = säästöä. Mutta jos tarkotat, että tota kasausta haluaisi sitten että toi kävisi niin en tiedä. Eikö Sieltä Verkkovirrasta pystyisi jotenkin antamaan tuon niille, että laittaisi sen siellä kiinni?

19. miles_

miles_ Guest

Ei ne ala kokoamaan toisesta kaupasta ostettuja osia omassa liikkeessä.
    Kannattaa kysyä joltain yksityiseltä. Tai sitten jos tuttavapiirissä olisi joku joka osaisi sen koota. Ja kyllä täällä autetaan apua tarvitsevia.

Ja onhan tuo 7900GS aika lailla saman tehoinen X1950 Pro:n kanssa.
    http://www.techspot.com/review/28-radeon-x1950pro-vs-geforce-7900gs/page3.html
    Ja jos tuon 7900GS kellottaa niin se pesee X1950 Pron.

20. Stympel

Stympel Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo elikkäs toi NeoHe 430 W olis sopiva mun nykyselle kokoonpanolleni? Mut riittääks se jos mää päivitän viel prossuuki paremmaks esim. Amd athlon X2 6000+ ja lisäilen lisätuulettimia?

21. atholn

atholn Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Riittää riittää

Jaa tämä sivu