1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Tiet okoneella olevien elkuvien poltto DVD-levylle

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi Makepoju 15.09.2011.

  1. Makepoju

    Makepoju Member

    Liittynyt:
    04.12.2009
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    Moi Kaikki!!!!
    Toivottavasti olen oikealla keskustelualueella!!
    Asiani koskee netista tietokoneeseen imuroitujen elokuvien polttoa DVD-levylle jotta voisin katsoa kyseisiä elokuvia DVD-soittimen kautta telkkarista!
    Haluaisin tietää ohjelmat jotka tähän tarvitsen sekä ohjeia kuika kyseisiä ohjelmia käytetään esim. kuinka textityksen saa sykronoitua elokuvan äänten kanssa ja yleensä kaikki kyseisestä hommasta koska itselläni ei ole hajuakaan kuinka tällainen onnistuu!
    Olisin tuhannesti kiitollinen jos joku vaivautuisi opastamaan mua tyhmää tässä asiassa!!
    Ja hyvää syksyn jatkoa kaikille!!
    T:Make
     
  2.  
  3. marlee82

    marlee82 Regular member

    Liittynyt:
    04.04.2007
    Viestejä:
    141
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tässä opasta.

    Tämä on maksullinen ohjelma, mutta veikkaan että löydät ohjelman myös samasta paikasta josta "ostat" elokuvasi ;-). Kulkee nykyään nimellä convertXtodvd.
     
  4. Pihlis12

    Pihlis12 Active member

    Liittynyt:
    04.04.2006
    Viestejä:
    1,312
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Oppaat osiosta todellakin löytyy paljon hyödyllisiä oppaita siihen miten saat luotua erinäisistä videotiedostoista helposti dvd formaattiin poltettavia tiedostoja.

    Itse olen koko ongelman hoitanut hankkimalla mediatoistimen, joka on liitettynä tv:seen, niin ei tuota aikaavievää käsittelyä tiedostoihin tarvitse tehdä.
     
  5. rick79

    rick79 Senior member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    5,125
    Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Tukeeko dvd-soittimesi Divx-levyjä ja tekstityksiä? se on se kaikkeista helpoin tapa..(itse katselin aikoinaan modatulla xboxilla ja toiseessa huoneessa oli philipsin 30€ soitin joka toista divx.t ja tekstit)
     
  6. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,494
    Kiitokset:
    227
    Pisteet:
    93
    Sama "vika", Toppyn tallennukset varastoituu Drobo-FS:lle Toppyn kovalevy telakkaan ja TOPFHDRW:llä ja TS-Doctorilla (maksullinen) leikataan mainokset ja muukin "roska" tallennuksesta ja sitten Popcornhour C-200:lla katsellaan verkon yli...
    Toppyn usbisiirto on niin tuskaisen hidas...
    No, jahka saa tuon Miracleboxin viriteltyä, niin jää tuo telakkavaihekin tarpeettomana pois, kun se osaa tallentaa NAS:iin suoraan...

    T: Vesku
     

Jaa tämä sivu