1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Tiedostojen jakaminen vain tietyn henkilön kanssa?

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi jugiman 22.12.2003.

  1. jpekkam

    jpekkam Guest

    Nyt ei vaan onnistu imuttaan miltään nettisivulta mitään kun se tuo Accelerator pomppaa tuohon heti ja kun sen kautta yritän imuttaa niin tulee teksi että " yhteyttä ei voida muodostaa koska, kohdekone ei hyväksy sitä" Esim. MBnetin sivuilta. Ja kun klikkaan hiiren oik.nappia ja sieltä "Download with Netleech" niin se vaan yhdistää mutta mitään ei tapahdu lukee vain "connecting"???
     
  2.  
  3. konverter

    konverter Regular member

    Liittynyt:
    20.08.2002
    Viestejä:
    655
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ELI SULLA EI OLE KÄYTÖSSÄ DAP??? JOTKUT SIVUSTOT EIVÄT HUOLI/HYVÄKSY ACCELERAATTOREITTEN KÄYTTÄMISTÄ, KOSKA SE KUORMITTAA HEIDÄN VERKKOA ENEMMÄN JOTEN DAP AINA KYSYY SELLAISEN SIVUSTON YHTEYDESSÄ ETTÄ HALUATKO REGULAR DOWNLOAD VAI ACCELERATED DOWNLOAD... ERITTÄIN HELPPOA. MUIDEN TEKEMISTÄ SOFTISTA MULLA EI OLE KOKEMUSTA... OOPS JÄI CAPS LOCKKI PÄÄLLE.
     
  4. aapeesee

    aapeesee Guest

    messengerille vaihtoehto icq....
     
  5. Eza

    Eza Regular member

    Liittynyt:
    05.08.2002
    Viestejä:
    489
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse suosisin sen salasanalla suojatun DC++ servun tekemistä. Siihen voit vaikka laittaa kaikki koneesi tiedostot. Sitten vaan lähetät salasanan ja IP soitteesi kaverillesi. Tällä tavalla voit helposto antaa kuvasi useammallekkin kaverillesi.
     
  6. bloc

    bloc Regular member

    Liittynyt:
    21.05.2003
    Viestejä:
    211
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    jos vain harvoille lähettelet niin hubit ja ftp-serverit ovat mielestäni turhaa säätämistä. msn messenger tai icq (tms.) ovat ainakin helppoja käyttää, mutta jos palomuurien takia tieto ei liikukaan niin kannattaa koittaa eyeball chattia. (www.eyeballchat.com) sillä ainakin sain aina siirrettyä kun itse olin muurin takana.
     
  7. jugiman

    jugiman Regular member

    Liittynyt:
    22.12.2003
    Viestejä:
    121
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitoksia kovasti kaikille vastanneille.
    Itse päädyin loppujen lopuksi tohon messengeriin sen helppokäyttöisyyden takia.
    Minun puolestani tämän viestiketjun voi sulkea.
    Hyvää jatkoa kaikille.
     

Jaa tämä sivu