1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Tiedostojen imutus ei onnistu

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi maizta 30.06.2002.

  1. maizta

    maizta Member

    Liittynyt:
    28.06.2002
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli kun painan jollakin sivulla download-nappia, niin ikkunan yläkulmaan tulee vain joku pieni värikäs kuutio, ja kun sitten klikkaa niin tulee teksti: objektinkäsittelyohjelmaa ei löydy. eli mult puuttuu siis jokin ohjelma vai???? ...Joo nyt päivitin tuon IE:n, mutta ei auttanut. Nyt imuttaessa kone ei varoita, että objektinkäsittelyohjelma puuttuu, vaan sivun vasempaan ylälaitaan tulee neliö, jossa on ympyrä, kolmio ja neliö. ?? Eli puuttuu joku ohjelma vieläkin?
     
    Viimeksi muokattu: 02.07.2002
  2.  
  3. Jake

    Jake Active member

    Liittynyt:
    20.04.2002
    Viestejä:
    2,547
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
    Windowsissa/selaimessa jotain häikkää.
    Kokeile ensin päivittää internet explorer, jos ei vieläkään toimi ja et halua tehdä korjaus asennusta niin imuta Opera tai Netscape..
     
  4. maizta

    maizta Member

    Liittynyt:
    28.06.2002
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo nyt päivitin IE:n, mutta ei auttanut. Enää ei tule näkyviin tiedostoa ladatessa, että objektinkäsittelyohjelma puuttuu, vaan ruudun vasempaan ylälaitaan tulee pieni neliö jossa on sisällä ympyrä, kolmio ja neliö. ??? Eli joku ohjelma puuttuu vieläkin???
     
  5. maizta

    maizta Member

    Liittynyt:
    28.06.2002
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Teksti ei näköjään tule tänne heti näkyviin, joten kirjoitin tuon pariin kertaa..
     
  6. Jake

    Jake Active member

    Liittynyt:
    20.04.2002
    Viestejä:
    2,547
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
    Kokeilepas noita mun kolmea muuta vaihtoehtoa.
    Windows on sellainen käyttis ettei siitä ota mitään "selvää mitä se tekee" erroria tulee varsinkin 98:sin kanssa jatkuvasti.
    Korjaus asennus saattais auttaa. Itse olen sen tehnyt n.20 kertaa silloin kun se oli "pää käyttiksenäni" Onneksi on tullut NT tekniikkaan perustuvia windowseja, jotka on monien pelien, softien yms. kanssa yhteen sopivia..

    PS. NT kerneli ei ole alunperin "Billyn" tuotantoa, ja sen kyllä huomaa :)
     
  7. maizta

    maizta Member

    Liittynyt:
    28.06.2002
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse en ole koskaan tehnyt korjaus asennusta. Mites semmosen voi tehdä? poistuuko siinä mitään ohjelmia tms? ...Niin ja asensin nyt tuon netscapen, ja tällä ohjelmalla imutus toimii moitteettomasti.. haluaisin kyllä saada tietää tuon vian IE:ssä..
     
    Viimeksi muokattu: 02.07.2002

Jaa tämä sivu