1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Tiedostojen hakeminen tietokoneelta samassa lähiverkossa

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi pedro.ro 01.01.2009.

  1. tonttila

    tonttila Regular member

    Liittynyt:
    22.12.2007
    Viestejä:
    248
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla ainakin asetuksena jaetaan kaikki ja kaikki kyllä näkyy. Musiikki omassa, kuvat omassa ja videot omassa mikä mielestäni on typerästi jaettu ( kiitz Sony) mutta olen ilmeisesti ainut jolla ohjelma toimi ilman mitään säätämistä. Tai toimii ja toimii, näin vanhassa koneella nippanappa pystyy katsomaan tavallista divX:ää, ei puhettakaan teräväpiirrosta. Se kulkee edelleen levylle poltettuna pleikalle saakka.
     
  2.  
  3. trage

    trage Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2007
    Viestejä:
    378
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu väärä hälyytys olin liian nopea kun odotteli vähän aikaa niin kyllä ne musiikit tuli esille
     
  4. tonttila

    tonttila Regular member

    Liittynyt:
    22.12.2007
    Viestejä:
    248
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Osaakos joku muuten sanoa että onko wlan (54Mb?) riittävä siirtämään yleensäkään HD-matskua vai tarvittaanko siihen johto kiinni (1oo Mb)? Ei henk.koht. oikein oo hajua paljonko tollainen 720/1080 vie kaistaa..?
     
  5. tonttila

    tonttila Regular member

    Liittynyt:
    22.12.2007
    Viestejä:
    248
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ja mikä mahtaa olla PS3:n maks wlanin nopeus? Mulla tuolla Zyxelissä lukee 125Mb mut onko se sit vaan kahden Zyxelin välinen viritys vai onko se jonkun standardin mukainen, g/n tms ,nopeus?
     
  6. zacksa

    zacksa Member

    Liittynyt:
    28.08.2008
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ilmeisesti ketään ei vieläkään osaa neuvoa tuossa transconding puskuri jutussa, eikä kellään muulla ole samaa ongelmaa. vieläkin joudun pitämään kolmea johtoa kiinni video/audio/pleikkari - pisteessä. ei vaan pysty katsomaan pitkää pätkää videotiedostoa kun pelkän kytkimen kautta laittaa menemään ps3:lle, ennen kuin alkaa nykimään.
     

Jaa tämä sivu