1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

The Zelda Phantom Hourglass pulmia!

Viestiketju Kaikki muut pelikonsolit -osiossa. Ketjun avasi jjsk 24.01.2009.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. jjsk

    jjsk Member

    Liittynyt:
    24.06.2008
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on muutama pulma.


    Mulla on eka ja toinen merikartta, ja sitten sieltä Molida Islannin puolelta, kun yrittää päästä sinne pohjoiseen, niin tulee aina hirvee sumu, pääsen kuitenkin sinne pohjoiseen merikarttaan, mut sit kun oon siin karien yläpuolella, tuuli/joku muu lennättää mut takasin sinne reunalle. Ja jos yritän sen ekan merikartan toiselta puolelta mennä sinne, niin hurrikaani aina lennättää mut keskelle karttaa- Eli mitä mun pitää tehä?


    Ja sitten, miten saa ne aarrearkut jostain korkeelta, jonne ei pääse hyppäämään, tai ylipäätänsä mistään, jonne ei pääse portaita pitkin/hyppäämään?


    Myös, miten pääse Mercay Islandilta, tai siis kun siellä Mercay Islandissa on semmoinen "yksinäinen" pikku saari, jossa on joku tunnelin ovi, ja kun menee siihen ihan viereen, siis siinä on vettä välissä, mut kuitenkin, niin sillon kun tulee siihen viereen, niin kuuluu "tuutulaulua".. Sinne saarelle ei pääse hyppäämällä, joten miten sinne pääsee?

    Onko lapiolla muuta virkaa, kuin et sillä voi vaan kaivaa timantteja?

    Mitä virkaa niillä "pömpeleillä" Siis niillä joittenka päälle voi hypätä, ja Link huojuu vähän sivuille? Semmosia on esim: Spirit Islandissa.

    Minkä takia pitää ostaa 10 semmosta punasta "voimapalloo", tai mitä virkaa niil on, ku siel spirit Islandissa se "keiju" jotakin kertoo, et tarvii niit 10..??


    Mistä löytyy- kysymykset:


    Mistä löytyy pommipussi?
    Mistä löytyy jousipyssy?
    Mistä löytyy kalastajan vihko/lokikirja?



    Voitteko auttaa? :):)
     
    Viimeksi muokattu: 24.01.2009
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu