1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Test Drive Unlimited

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi JugeliS 23.04.2007.

  1. JugeliS

    JugeliS Regular member

    Liittynyt:
    30.11.2004
    Viestejä:
    224
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Asensin tänään pelin ja alotin pelaileen sitä. Ostin taloni ja autoni. Auton oston jälkeen siinä tuli viestiä et ostitko oikean auton tjsp. sitte mun piti mennä testaan autoo johki kilpailuun. Ajoin sinne oikeeseen kohtaa painoin enteriä ja valittin single playerin. sen jälkee ei tapahdu mitää alhaalla on valikot et aloita, vaihda autoa, lopeta. painoin alotusta mut mitää ei tapahdu. kuva vaan pyörii siinä tien kohdalla ihan normaalisti ja siinä menee ohitte normi autoja mut ite en pääse mihkää ajeleen. odottelinki siinä hetken mut ei mitää. mikähän toski on? Onko muilla ollu ongelmii pelin kas?
     
  2.  
  3. Ylke

    Ylke Regular member

    Liittynyt:
    28.08.2004
    Viestejä:
    3,280
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Onko ajurit päivitetty ja pelin uusin versio käytössä?
     
  4. JugeliS

    JugeliS Regular member

    Liittynyt:
    30.11.2004
    Viestejä:
    224
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    onko peliin jotain päivityksiäkin.. pitää tarkistaa..
     
  5. SSaarinen

    SSaarinen Regular member

    Liittynyt:
    14.02.2006
    Viestejä:
    1,182
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Onhan sen kanssa ollut ongelmia. Mulla auttoi, kun vaihdoin Z-Tweakedin ajureista Nvidian omiin. Ja pelissä muutenkin ollut ongelmia, patch on tulossa PC:lle toukokuussa.

    Mulla tuli ajoittain järkyttäviä grafiikkavirheitä kesken pelin, mutta auttoi, kun aina vaihdoin jotain display-asetuksia (esim. AA/HDR)ja sitten vaihdoin takaisin niin katosivat siinä samalla.
     

Jaa tämä sivu