1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Terratecille PITKÄ miinus

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi tare84 03.10.2008.

  1. tare84

    tare84 Member

    Liittynyt:
    28.07.2008
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyllä mulla menee ihan järki tähän pahuksen Terratec tikkuun! Teen ihan oikeen. Laitan tikun kiinni ja asennan ajurit ku windows sitä pyytää. Asennus menee hyvin, mutta ku kaikki on asennettu, koneesta alkaa kuulua "laite kytketty/laite poistettu" äänimerkkiä vuorotellen. Sit tulee teksti et ongelma laiteasennuksessa! Pystyn skannaamaan Home Cinemalla kanavat mut niitä EI LÖYDY! Ihme homma ku mulla oli aiemmin joku toinen digiTV-tikku ja sen asennus onnistu ihan helposti.
     
  2.  
  3. Skople

    Skople Member

    Liittynyt:
    05.12.2006
    Viestejä:
    30
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itselläni meinaa mennä hermot myös tämän Terratec cinergy HTC USB XS HD:n kanssa. Ajurit ja muut ohjelman kyllä asentuivat mutta minäkään en löydä ainuttakaan kanavaa..
     
  4. tare84

    tare84 Member

    Liittynyt:
    28.07.2008
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Seuraavaksi formatoin koko tietokoneen, koska luulen että edellisestä Tv-tikusta on jääny jotain ohjaimia koneelle jotka häirihtee. Kokeilen auttaako koneen tyhjentäminen mitään.
     
  5. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,836
    Kiitokset:
    783
    Pisteet:
    193
    Tuo nyt kyllä tuntuu vahvasti liioitetulta toimeenpiteeltä. Varmuudella voin sanoa, että siihen kevyempiäkin vaihtoehtoja löytyy.
    Poista ensin ohjeman asennus laitehallista kokonaan ja yritä uudelleen.
    Käy käyttöohjeet huolellisesti lävitse.
     
  6. tare84

    tare84 Member

    Liittynyt:
    28.07.2008
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Noniin. Nyt oon kokeillu kaikki mieleentulevat mahdollisuudet. Mut piti jokatapauksessa asentaa windows uudelleen. Formatoin koko koneen. Päivitin ohjelmat ja ensimmäiseksi asensin Home Cineman ja ajurit tolle #¤%& Piranhalle. Ei toiminu sittenkää. Hakee kanavia mut ei löydä yhtään. Oon käyttäny toisen valmistajan tikkua, eikä mitään ongelmia ollu. En ymmärrä tätä TerraTeciä, jonka piti olla laadukas, helppo ja toimiva!
     
  7. Potilas

    Potilas Member

    Liittynyt:
    29.02.2008
    Viestejä:
    75
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mitäs ootte pojat saanu aikaseks tällä saraa? palautellu tuotteet? saanu toimiin?
     
  8. tare84

    tare84 Member

    Liittynyt:
    28.07.2008
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No nyt se tv-tikku on ollu verkkokaupan takuuhuollossa kuukauden. Odottelen jos sieltä tulis jotain tietoa tai uus tv-tikku. Ei näköjään mikään nopea palvelu. Verkkokaupassa noita tikkuja näyttää kuitenki olevan!
     
  9. Potilas

    Potilas Member

    Liittynyt:
    29.02.2008
    Viestejä:
    75
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Laitoin juts verkkikselle kyselyä samasta aiheesta. Löytyy meinaa 16 maksullista kanavaa, thäts it. Muista tulla kertoileen, että miten kävi tikkus kans ^_^
     

Jaa tämä sivu