1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

TerraTec Cinergy T2

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi ji63 19.09.2006.

  1. lobo3

    lobo3 Member

    Liittynyt:
    24.05.2004
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Asentelin beta-version HomeCinema-ohjelmistosta.
    ftp://ftp.terratec.net/Receiver/TerraTec_HomeCinema/Beta/

    Vieläkin näkyy osa EPG-tiedoista ruotsiksi. Muuten tuntuu toimivan beta-versio hyvin. Oletustaustaväri ohjelma yms. tiedoilla on nyt tyylikkään musta.
     
  2.  
  3. Suuntis

    Suuntis Member

    Liittynyt:
    26.05.2008
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itellä on nyt tuo Cinergy C PCI HD ja toimii XP/SP3:sessa hyvin. Ainoana miinuksena pidän sitä ettei kaukosäätimestä saa stand-by tilaa päälle, jolloin aktiiviset tallennukset jopa toimisi, vaan pitää hiiren oikealla napilla tulevasta valikosta painaa "Lopeta äänen ja videon toisto".
    Ilmeisesti sille ei ole määritetty näppäinkomentoa, jolloin sen voisi viedä kaukosäätimen kontrolliin...
    Vai onko jollain joku muu keino tähän?
     
  4. lasseku

    lasseku Member

    Liittynyt:
    18.09.2004
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla semmonen ongelma että sammuttaa koko tietokoneen kun ajastettu nauhotus päättyy. Ei kait se niin pitäs toimia, en ole löytänyt valikkoa josta vois määrätä että koko konetta EI sammuteta ainoastaan ohjelma suljetaan (tai ei välttämättä edes sitä).
    Uusin ajuri on ja uusin versio HomeCinemasta ja XP Pro ja SP 3.
     
  5. Kiju

    Kiju Regular member

    Liittynyt:
    09.12.2002
    Viestejä:
    119
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Saa näkymään tuolla -> DVDPlaza-sivuilla on lisätietoa.
     
  6. tare84

    tare84 Member

    Liittynyt:
    28.07.2008
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    PITKÄ MIINUS TERRATECILLE!
    Kyllä mulla menee ihan järki tähän pahuksen Terratec tikkuun! Teen ihan oikeen. Laitan tikun kiinni ja asennan ajurit ku windows sitä pyytää. Asennus menee hyvin, mutta ku kaikki on asennettu, koneesta alkaa kuulua "laite kytketty/laite poistettu" äänimerkkiä vuorotellen. Sit tulee teksti et ongelma laiteasennuksessa! Pystyn skannaamaan Home Cinemalla kanavat mut niitä EI LÖYDY! Ihme homma ku mulla oli aiemmin joku toinen digiTV-tikku ja sen asennus onnistu ihan helposti.
     
  7. heierk

    heierk Guest

    Minä Lähetin Oman TerraTec tikun viime kevättalvesta myyjälle, sieltä ei ole tullut takaisin uutta tuotetta. ehkä sinulle on myyty sama tikku. Ainakin siinnä on sama vika. Myyjä oli DigiComp Finland Vaasasta taitaa nykyisin toimia Pietarsaaressa.
     
  8. kuqi

    kuqi Member

    Liittynyt:
    15.12.2008
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Löytyykö tätä Terratec Cinergy T2:ta vielä Suomen markkinoilta? Hintavertailu.fi:ssä tuote oli poistettu syyskuussa listoilta, eikä Terratecin sivuilta sattunut heti silmään tuotetietoja. Tuetaanko vielä valmistajan puolelta?

    Vaikuttaisi suositulta Linuxin kanssa, itsellä OpenSuse 11 ja tämä voisi olla kokeilun arvoinen..
     
  9. Thinia

    Thinia Member

    Liittynyt:
    09.07.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Heissan.
    Nyt on melkoisen hassu ongelma uutukaisen Cinergy HTC USB XS HD:n (kai se tähän ketjuun jotenkin kuuluu) kanssa. Nimittäin liittäessäni sen pikkuantennin itse usb-paikkaan (magnetic baseen) koko homma ei toimi, vaikka olen kaikki paikat ja asennot antennille kokeillut. Skannaus löytää vain kaksi ihmekanavaa, (LähiTV1-kanava?) jotka eivät edes näy.

    No, ongelma on, että haluaisin kokeilla laitetta tuon oikean antennin kanssa. Mutta. En saa pikkuantennin johtoa pois usb-jutun reiästä?! Joku magneettijuttu? Miten ihmeessä sen saa pois?
     
  10. lobo3

    lobo3 Member

    Liittynyt:
    24.05.2004
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Testasin Cinergy T2:sta huvikseni Windows 7 (64bit) betassa.
    Ekalla käyttökerralla TerraTec HomeCinema meni jotenkin sekaisin eikä suostunut näyttämään kuvaa/ääntä ollenkaan. Ongelma ratkesi ajamalla THC kerran sen omassa vikasietotilassa.
    Huom. Älkää asentako 64-bittistä versiota kaukosäädinohjelmasta. Se ei tue vielä tätä laitetta.
     

Jaa tämä sivu