1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Terratec Cinergy 2400i DT

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi corepappa 08.11.2007.

  1. corepappa

    corepappa Regular member

    Liittynyt:
    23.08.2006
    Viestejä:
    450
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Terratec Cinergy 2400i DT
    Pinnacle Dual DVB-T Pro
    Kumpi näistä korttimalleista? Onko Cinergy 2400:n PCIe-väyläominaisuudesta merkittävä etu tulevaisuudessa?

    edit. Tilasin Terratecin mallin PCIe-väylän takia. Aika näyttää miten toimii.
     
    Viimeksi muokattu: 15.11.2007
  2.  
  3. akuski

    akuski Member

    Liittynyt:
    22.11.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minkälaiset käyttökokemukset sinulla on tuosta tupla-virittimestä ?
     
  4. corepappa

    corepappa Regular member

    Liittynyt:
    23.08.2006
    Viestejä:
    450
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En ole vielä saanut sitä, olen tilausjonossa eräässä suuressa verkkokaupassa.
     
  5. lion22

    lion22 Regular member

    Liittynyt:
    18.10.2007
    Viestejä:
    613
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko tullu jo? Kiinnostaa toi? Onko hyviä kokemuksia?
     
  6. corepappa

    corepappa Regular member

    Liittynyt:
    23.08.2006
    Viestejä:
    450
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt on kortti saatavilla, mutta koneen saan kasaan vasta jouluna hyvällä tuurilla. Osia on tilauksessa. Täytyy yrittää testata jossain toisessa koneessa. Onko kukaan muu vielä kokeillut?
     
  7. crcm

    crcm Member

    Liittynyt:
    21.06.2004
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itsellä ollu toi Terratec Cinergy 2400i DT yli puolivuotta käytössä. Ihan kelpo peli DVBviewer softan kanssa ainakin. Kauko on vähän jähmeä.

    Jos käytätte sisäantennia niin suosittelen seuraavaa ohjelmaa parhaan signaalipaikan hakemiseen:

    ScanChannelsBDA
    http://nate.dynalias.net/ScanChannelsBDA/ScanChannelsBDA.html

    Itsellä meni tovi kun löysin maksimaalisen paikan.
     
  8. corepappa

    corepappa Regular member

    Liittynyt:
    23.08.2006
    Viestejä:
    450
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hyvä kuulla, että pelittää. Itsellä se on vielä laatikossa, kun koneesta puuttuu vielä osa. Mutta kohta pääsee kokeilemaan.
     
  9. corepappa

    corepappa Regular member

    Liittynyt:
    23.08.2006
    Viestejä:
    450
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt on Terratec asennettu koneeseen, jossa Vista 64. Yhden illan pienen kokeilun perusteella näyttää pelittävän. Samanaikaista katselua ja nauhoitusta en vielä kokeilut enkä myös keksinyt vielä miten "kuva kuvassa" toimisi. Täytyy jatkaa harjoituksia. Tavallista käyttöohjetta ei löydy! Asennusohjeet kyllä löytyvät. Mutta miten nauhoitetaan samanaikaisesti tai miten edellä mainittu "kuva kuvassa" saadaan aikaan.

    Edit:
    Nauhoitus toimii hyvin. Tosi yksinkertaista laittaa yhden kanavan nauhoitukseen ja vaihtaa katselun vaan toiselle kanavalle. Epäilen, että tuota kuva kuvassa toimintoa ei taida olla. Ei siitä ole kyllä mainintaa missään pakkauksen ohjeissa tai levyllä. Kanavia katselen mukana tulleella Terratec cinemalla, joka on ihan ok. En tiedä mitä muuta tarvitsin. Levylle polton on tehnyt projectx+muxman+nero.
     
    Viimeksi muokattu: 06.03.2008
  10. fs164

    fs164 Member

    Liittynyt:
    03.12.2007
    Viestejä:
    54
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minäkin olen ostanut tuon Terratec Cinergy 2400i DT:n ja minulla on myös vista 64. Asensin siitä CD:stä sen tv katseluohjelman, mutta se ei löydä TV-korttiani. Samoin kävi kun koitin media cenerin kanssa, se valittaa vain, että viritintä ei löytynyt.
    Oletko asentanut joitakin ajureita. Mistä ja miten?

    kiitos jo etukäteen vastauksesta
     
  11. corepappa

    corepappa Regular member

    Liittynyt:
    23.08.2006
    Viestejä:
    450
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Taisin hakea netistä viimeisimmän version. Niin teen ylleensä aina.
    Tuolta löytyisi, asennusohjeen mukaan muuten. Ajurit taitaa kannattaa asentaa ennen kortin asennusta, jotta windows sitten asentaa oikeat. Ohjeista löytynee jotain asennuksesta.
    http://www.terratec.net/en/driverandsupport/driver_21269.html
    Muista poistaa vanhat versiot pois ennen uusien asennusta, driveri+cinema ohjelma
     
    Viimeksi muokattu: 13.03.2008
  12. fs164

    fs164 Member

    Liittynyt:
    03.12.2007
    Viestejä:
    54
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitos paljon, nyt sain toimimaan.
     
  13. PMakkonen

    PMakkonen Member

    Liittynyt:
    24.02.2008
    Viestejä:
    25
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11

    Eikö mistään todellakaan löydy mitään käyttöohjetta? Itse en ole saanut kaukosäädintä toimimaan lainkaan.
     
  14. corepappa

    corepappa Regular member

    Liittynyt:
    23.08.2006
    Viestejä:
    450
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Näkyykö oikealla alakulmassa kauko-ohjaimen pikkuikoni? Sen kun avaa, niin siellä on lista ohjelmista, joita pitäisi tukea. Tarkista, että siellä on tämä Terratec Home Cinema (nimi muistaakseni tai sinne päin). Jos niitä on vahingossa poisteltu yms. ne voi muistaakseni palauttaa. Kyllä kaukosäädin toimii normaaliasennuksen jälkeeen. Sulla on jotain outoa häikkää. Asenna ohjelmat uudestaan. Kaukosäädintä en ole mitenkään ohjelmoinut (siihenkin on mahdollisuus) mutta niitä ohjeita ei oikein löytynyt. Laite toimii tällä hetkellä ja en ole ohjeita metsästellyt. Pitäisihän ne saada laitevalmistajalta, sähköpostia sinne.
    Edit: Muutin otsikkoa aiheen takia.
     
    Viimeksi muokattu: 27.03.2008
  15. aDewil

    aDewil Member

    Liittynyt:
    01.12.2007
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kuva kuvassa(PiP) toiminto toimii ainakin mulla kuhan jaksaa painaa rotan oikeeta nappii telkku kuvan päällä, niin sielt löytyy kans vähän muutakin.

    samaten laittoin home cinemasta päälle sen et hakkee automaattisesti beta versiot home cinemasta ja uusimpana ominaisuutena on DivX ja xvid suora tallennus kuhan löytyy tarvittavat codecit konneelta.

    home cinema kans ossaa hyödyntää televisio kuvan toistamiseen powerdvd, windvd ja muitten mpeg2 codeceita toistamisessa.
    samaten hdtv lähetys tuki valmius löytyy kuhan kans löytyy h264/avc codecit konneelta, mutten ole viel pystynyt testaamaan mitenkään sitä.
    äänien kans sama juttu et pystyy käyttämään eri codeceita tarvittaessa.
     
  16. remykv

    remykv Member

    Liittynyt:
    21.06.2008
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    minulla lukee skannauksen puolella asetuksissa (pois päältä) eikä hae kanavia,voisko joku viisaampi neuvoa
     
  17. remykv

    remykv Member

    Liittynyt:
    21.06.2008
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    nyt pelittää
     
  18. fs164

    fs164 Member

    Liittynyt:
    03.12.2007
    Viestejä:
    54
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Miten sait pelittää? Sillä mulla on jo pitkään jo ollut, että välillä kone ei löydä viritintä ja en pysty katsoo TV:tä, mutta välillä se tietokone löytää sen.
     
  19. remykv

    remykv Member

    Liittynyt:
    21.06.2008
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ilmottaako koneen käynnistyksessä että uusi laite on löytynyt?
    mistä hommasit ajurit levyltä vai netistä?
     
  20. fs164

    fs164 Member

    Liittynyt:
    03.12.2007
    Viestejä:
    54
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei huomaakseni ilmoita.
    Netistä olen hakenut, olen koittanut eri ajureita, mutta ei vain toimi kunnolla. Tällä hetkellä on tällainen ajuri: BDA Driver 1.1.0.283a
    Missäköhän mahtaa olla vika, vai onko laite todellakin hajalla.
     
  21. remykv

    remykv Member

    Liittynyt:
    21.06.2008
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    minä otin ajurit mukana tulleelta levyltä ja itse katselu ohjelman päivitin uusinpaan
     

Jaa tämä sivu