telia-sonera nostaa puheluiden hintoja

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi xXx 27.03.2006.

1. toivo_86

toivo_86 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuo hintojen nosto oli soneran viimeinen virhe.

Eilen soitti DNA:n myyjä ja myi liittymää. Otin sen ku sonera vaan nostelee hintoja. Puhelinlaskutki on ollu niin isoja: 4-6 eikkaa. ja nyt siitä lähtee soneran 3,99€ kuukausimaksu pois ja tilalle tulee 0,66€

2.  
  3. shelby

shelby Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onneksi TeleFinland säilytti ennallaan. Tuli oikeen kirje, että olet etuoikeutetussa asemassa. Hah, kuinkahan kauan? Mut tämä oli kyllä hyvä, ei tarvii vaihtaa operaattoria. :-D

e. ei pääse noista kirj.virheistä. No on aamu.

Viimeksi muokattu: 08.04.2006
  4. jahlberg

jahlberg Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen kokeillu viittä eri liittymään soneran lisäksi ja kaikki ollu ihan paskoja. Joissaki ei toimi asiakaspalvelu toisessa taas suljetaan liittymää oman pään mukaan ku on muka laskuja maksamatta vaikka kaikki maksettu ajallaan. Kaikista littymä kokeiluista olen palannu soneraan, kun se kuiteski toimii aina saa asiakaspalveluun yhteyytä toisin ku esim. dna:lla joskus venasin melkein tunnin jonossa :) soneralla olen maks. 10 min jonottanu ja päässy läpi.
    Olen itse sitä mieltä että vaikka ne korottaa puhelujen hintoja niin olen valmis maksaan siitä ku niillä ainaki hommat toimii toisin ku eräillä

5. Laama27

Laama27 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tiedän "jo" kaksi ihmistä jotka vaihtoi sonerasta pois hintojenkorotuksen myötä. Ne olivatkin kyllä ainoot kaverit mun lähipiiristä joilla soneran liittymä vielä on.
    Itellä ollut ehkä reilun vuoden verran Kolumbus (sitä ennen Elisa n. 3 vuotta) ja se on ainakin toiminut hienosti! Olen vaihtanut liittymätyyppiäkin Kolumbuksella jo kolmesti, kun sitähän saa 4 kertaa vuodessa ilmaiseks vaihtaa. Eipä siitä vaihtelusta oo nykyään mitään vaivaa, kun kaikki hoituu Internetissä..

6. Enoxol

Enoxol Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Soneralla toi toiminta kyllä joo pelaa, mutta että lupaa nyt sitten palvella vanhoja asiakkaita paremmin.. Minusta se nyt ei oikein toimi hintoja nostamalla... On se kanssa kun Sonera vaan aatelee omaa napaa liikaa eikä mielestäni kovinkaan paljoa asiakkaitaan, ainakaan tällaisilla tempuilla.. Suurin osa Soneran asiakkaista onkin hieman vanhempaa sukupolvea joten heistä tuskin murto-osakaan edes tajuaa hintojen nousua... PRKL mitä touhua sanon minä!

Itellä joku ikivanha saunalahti ja ajatus oli Soneran liittymään vaihtaa, tosiaan kuuluvuuksien takia, mutta jos ne nostaa vielä hintoja entisestään niin taidampa mieluummin soittaa Saunalahdelle että "päivittää" mun liittymän..

Jaa tämä sivu