1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

TELEWELL TW-EA501v.3 ADSL ongelmia

Viestiketju Laajakaistaliittymät -osiossa. Ketjun avasi Jokujaska 19.09.2008.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Jokujaska

    Jokujaska Member

    Liittynyt:
    28.11.2007
    Viestejä:
    56
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Terve

    Olen tuossa todennu, että nettini jäätyy aika-ajoin (joskus 5 minuutin väleinkin). Tätmä on jatkunut modeemin ostosta asti.
    Mitään ilmoitusta ei katkeamisesta tule.
    Samalla kun selain lakkaa vastaamasta tai pelissä tulee näyttöön "connection interrupted"; sammuu telewellin modeemista ADSL valo (joka ilmaisee modeemin ja jakajan/palvelimen välistä yhteyttä). Kakki muut valot palavat tällöin normaalisti. Jonkin aikaa netti ei vastaa, mutta palautuu sitten 1.5 minuutin odotuksen jälkeen ADSL valon sytyttyä normaaliksi.

    Tuo edelllä mainittu vika toistuu yleensä 30 minuutin välein!

    Muutama viikko sitten ajattelin tutkia modeemin sisältöa ja avasin sen. (AVAAMINEN MITÄTÖI SITTEN TAKUUN ja itselläni se vuoden takuu oli jo mennyt) Sisällä on 3 pientä jäähdytyssiiltä näistä tämän vasemmain puolimmaisimman (edestä katsottuna) piirin olen todennut kuumenevan aivan liikaa. Aina, kun netti jäätyy tämä vasemman puolen piiri on ollut ihan polttavan kuuma.

    Onko kukaan muu kohdannut samanlaista ongelmaa?????

    Mielessäni on ollut tehdä siihen kuparista uusi isompi siili johon laitan vielä tuulettimen. Teen siitä vaikka oppaan sitten joskus.

    Mitäs ootte mieltä ja onko teillä samaa ongelmaa tai muuta vastaavaa?

    vielä mainitakseni palveluntarjoajani on PPO ja Modeemista en ole päivttänyt firmwarea, koska olen yhden modeemin jo päivityksellä pilannut. Teen kaiken ihan oikein, mutta en enään pääse hallintasivulle ja "pilatussa modeemissa" ei syty ADSL valokaan oollenkaan.
     
  2.  
  3. Quiote

    Quiote Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    20.12.2005
    Viestejä:
    2,215
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Yksi ketju riittää.
     
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu