1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

TeleWell TW-EA400 ja dc++:ssan active

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Mansikka 09.02.2005.

  1. Juusu

    Juusu Regular member

    Liittynyt:
    21.09.2003
    Viestejä:
    112
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on tw716-laatikko, ja olen ohjannut virtual serverillä p2p-ohjelmat purkin ohi. Hyvin pelaa emule high id:lla, ja dc activena. Koneella on za ja nortonin antivirus toki varmistuksena.
     
  2.  
  3. Drizzt^^

    Drizzt^^ Active member

    Liittynyt:
    20.09.2004
    Viestejä:
    1,599
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  4. Shart

    Shart Member

    Liittynyt:
    11.02.2004
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kertokaas ny ihmeessä miksi joka paikassa neuvotte ihmisiä laittamaan kaksi eri porttia auki kun en oikeen tajua????
     
  5. Drizzt^^

    Drizzt^^ Active member

    Liittynyt:
    20.09.2004
    Viestejä:
    1,599
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kaksi clinua tarvii omat portit.
     
  6. Shart

    Shart Member

    Liittynyt:
    11.02.2004
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyllä mulla on toiminut vuosikaudet hienosti yhden portin määrityksellä!
    En oikeen ymmärrä miksi laitatte kaksi porttia auki aina palomuureihin, nopeudet ovat tapissaan kuitenkin ja yksi reikä vähemmän palomuurissa jossa liikenne on sallittu... eli edelleenkin miksi kaksi porttia?
     
  7. download

    download Active member

    Liittynyt:
    10.01.2004
    Viestejä:
    1,992
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jep...ei tarvi avata ku yksi port. Itsekkin ennen luulin että kaksi porttia pitää puhkoa mutta ei. Ja se port numero saa olla mikä tahansa melkein. Ei välttämättä 411 tai 412 kunhan saman määrittää sitten molempiin- Modeemiin ja dc++:aan
     
  8. Shart

    Shart Member

    Liittynyt:
    11.02.2004
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Aivan.... en vaan ymmärrä miksi ihmisiä yleensä neuvotaan puhkomaan kaksi reikää suojaukseen, mielestäni se yksikin on ihan tarpeeksi. Portin valitseminen täytyy tehdä kuitenkin harkitusti ettei sieltä tule muuta sontaa... nopeudet ovat minulla ainakin maksimit ollut aina mitä kaista pystyy antamaan 1\512... eli tuollaista normaalia 100-110 kib/s. Muutama päivä sitten vaihdoin motukan reitittävään tilaan ja yhteyden nopeus ei laskenut mitenkään... ja sinnekin määritin vain yhden portin josta tavara kulkee suuntaan jos toiseenkin....
    Porttilistaukset näkyvät mm. tuossa osoitteessa jos joku harkitsee siirtyä yhden portin käytäntöön http://www.emsisoft.com/en/kb/portlist/Default.aspx
     

Jaa tämä sivu