1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Telewell tw-3g flash ofdm reitittimen porttiohjaus

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi rommi6 31.07.2012.

  1. rommi6

    rommi6 Member

    Liittynyt:
    04.03.2004
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ongelma olisi seuraavanlainen, tälle telewell:in tw-3g flash ofdm reitittimelle pitäisi saada jostain porttien avaus ohjeet, olen itse kokeillut sääätää reitittimen asetuksia siinä toivossa että se alkaisi toimimaan, suurin syy tässän on se, että nykyään tulee sen kautta pelailtua xbox360 livessä ja enkä pysty liittymään kaverien kanssa samaan peliin, ja partyihinkin boksi liittyy aika hankalasti aina.

    alla on vielä kuva tästä kyseistä reitittimestä.

    [​IMG]
     
    Viimeksi muokattu: 31.07.2012
  2.  
  3. Pro619

    Pro619 Regular member

    Liittynyt:
    06.09.2010
    Viestejä:
    565
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itseasiassa haluat varmaankin natin openiksi, eikö niin? se ei riipu modeemista vaan siitä että joissain tukiasemissa on portteja blockattu joten ei ole mahdollista säätää tuolla laitteella.
     
  4. rommi6

    rommi6 Member

    Liittynyt:
    04.03.2004
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mutta kun tuossa kerran katsoin halo reach:illä niin se näytti näin siellä network status valikossa.

    Upstream bandwith: GOOD
    NAT Rating: OPEN
    Packet Loss Rate: LOW/EXCELLENT
     
  5. rommi6

    rommi6 Member

    Liittynyt:
    04.03.2004
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Vaihdoin saunalahden mokkulan telefinlandin mokkulaan, siinä toivossa että saattaisi toimia paremmin, mutta joidenkin pelien sisäiset peliauloihin liittyminen takkuaa edelleen, esim. forza 4 jossa olin minä ja 1 minun monesta livekaverista, sitten kun taas tämä minun 2 livekaveri jolla on kanssa telefinlandin mokkula niin ei pystynyt liittymään forzan peliaulaan ennekuin poistuin sieltä, ja kun yritin itse liittyä samaan peliaulaan kun tämä 2 livekaveri oli siellä, niin enpä itsekkään enää päässytkään liittymään sinne peliaulaan.

    Edit. Alla olisi vielä Porttiohjauksesta ja DMZ asetuksista kuvat.

    Porttiohjaus.
    http://img26.imageshack.us/img26/9533/soneramokkulaporttiohja.png

    DMZ.
    http://img707.imageshack.us/img707/632/soneramokkuladmz.png
     
    Viimeksi muokattu: 22.08.2012

Jaa tämä sivu