1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Telewell ea501 + Netwjork

Viestiketju WLAN ja lähiverkot -osiossa. Ketjun avasi welho190 29.12.2009.

  1. welho190

    welho190 Member

    Liittynyt:
    01.07.2007
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli on tällästä ongelmaa: Ostin tollasen netwjorkin langattoman reitittimen jolla oli pyrkimys luoda langaton verkko. Päämodeemina toimii tuo telewell ea501 ja siitä on yhteys tohon netwjorkkiin. Tein (ainakin omasta mielestäni) kuten ohjeissa mainittiin ja asetukset (pitäis) olla kohdallaan mutta kun yritän luoda yhteyttä esim ps3:lla niin se vaan herjaa sitä surullisen kuuluisaa DNS:erroria. Ip-osoitteen se kyllä löytää.

    Nyt tässä on vähän kokeiltu erilaisia asetuksia mutta ei pelaa. Voisiko joku viisaampi kertoa pitäisikö mun esim. vääntää tota telewellia sillattavaks (mitä ikinä se tarkoittaakaan) vai mitä tehdä. Olisin kiitollinen jos joku auttaisi minua tässä ja myös mahdollisimman pikaisesti
     
  2.  
  3. PaniikkiSotilas

    PaniikkiSotilas Member

    Liittynyt:
    30.12.2009
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla ois sellane ku TELEWELL-EA501 ADSL Modem, ja kun vedän ethernet kaapelin siitä ps3:seen niin ps3 valittaa parin minuutin välein että "Ethernet kaapeli ei ole kytkettynä".
    Joten en pääse nettiin pelaamaan muiden kanssa, JOTA OLEN PALJON ODOTTANUT !
    Osaako kukaan auttaa miten tässä tilanteessa pitäisi toimia??

    Ostin jopa uuden 5m verkkojohdonkin eli johdossa ei ole mitään vikaa.
     

Jaa tämä sivu