1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Telewell ea-400 porttien puhkominen

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi jorma565 19.04.2004.

  1. ehelande

    ehelande Member

    Liittynyt:
    31.05.2004
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Purkin muuttaminen sillaksi auttoi omalla kohdalla saavuttamaan aktiivi tilan DC++:ssa(purkissa rel-9p bios).

    Tarkista purkin bios: http://www.easytel.fi/tuotteet/tw_ea400/ohjeet.htm . Valitse purkin biosia vastaava linkki(REL9P-BIOSKOODI tai UUDEMPI ILMAN PALOMUURIA OLEVA BIOSKOODI), sieltä kohta: TW-EA400 konfigurointi LAITTEEN MUUTTAMINEN SILLAKSI, jonka ohjeilla ja näyttövedoksia noudattaen pitäisi purkin konffaus onnistua ilman ongelmia.
     
  2.  
  3. mik_u2

    mik_u2 Member

    Liittynyt:
    01.02.2004
    Viestejä:
    37
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    tein tuon biospäivityksen tw-ea400 purkkiini ja laitoin portit kuntoon jotta saisin dc:n aktiiviseksi...mutta norton internet security palomuuri ei päästä nettiin jos palomuuri on päällä..ja silloin päästää kun otan sen pois päältä. minulla on xp service packillä varustettuna käytössä.otin palomuurin pois päältä purkin asetussivuilta. mitä teen?
     
  4. download

    download Active member

    Liittynyt:
    10.01.2004
    Viestejä:
    1,992
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    kyllähän se sama aktiiviportin liikenne pitää sallia myös softapalomuureissa. nortonin palomuuria värkkäämään. ei ole ikävä kyllä mulle tuttu että en voi tarkemmin neuvoa. käytän f-securen muuria
     
  5. Taneli

    Taneli Guest

    Hmm... Tossa telewellissä ei sittenkään tarvii tota päivitystä että sen saa activeks. (telewell tw ea 400)

    Virtual circuit kohdasta määrittää portit ja laittaa IP numerot oikein. Saunalahden kanssa mulla lähti ongelma kun katoin WAN kohdasta virtual circuit kohdasta kaikki muut NO tilalle paitti yhden, missä oli oikeet asetukset...

    tässä tw ea 400:ssa on tehdas asetuksilla muutama asetus päällä samaan aikaan... ne kannataa tarkistaa.
    ei ainakaan mulla ensimmäisena tullu mieleen... voi olla ettei se kaikilla toimi mut mulla on ainakin NAT palvelu ja nyt toimii ACTIVENA samaan aikaan ei netti pätki ollenkaan ennen oli ongelmia sen kanssa.
     
  6. jorma565

    jorma565 Guest

    Mitkähän ne muutamat asetukset ovat jotka kannattaa tarkistaa jos olet saanut toimimaan noilla muutoksilla niin voisitko infota myös muille niitä. Kaikissa bokseissa on luultavimmin ne samat asetukset väärin koska ne on tehdäsasetuksiin laitettu.
     
  7. Taneli

    Taneli Guest

    Tehdas asetuksilla on WAN valikossa muistaakseni 3 circuit kohtaa tilassa "enable" katso että ainoastaan kohta 0, jonka olet todennäköisesti asettanut oikeisiin, on ainoa joka on käytössä. tuolla sai ainakin jotain... en ole ihan varma oliko siinä muuta, mutta näyttäis nyt toimivan toi porttienkin puhkominen. On jo aikaa kun laitoin sen.
     

Jaa tämä sivu