1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Tekstitys ongelma

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi Wille 16.02.2002.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Wille

    Wille Guest

    Rippasin tuossa onnistuneesti Final Fantasyn Divx 4 2-pass tekniikalla.
    Mutta tekstitys ei jostain syystä pelaa.
    Minulla on tekstitykset .txt muodossa ja käytän Windows Media Playeriä ja DivxG 400-suodatinta. Tekstitykset toimii ihan hyvin muttakun ne ovat väärinpäin ja kaiken lisäksi oikealta vasemmalle(ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan?). Kun katsoo esim. Wordpadilla sitä tekstitystä niin kaikki on ihan ok,mutta kun alkaa katsoa itse elokuvaa tekstitykset tulee miten sattuu ja kaiken lisäksi tekstitykset tulee pahasti jäljessä... Missä vika???
    Miten muuten saan tekstitykset puoliksi kun jaan tuon avin kahteen osaan että sen saa poltettua cd:lle?
    Ps.Käytin tuota teidän Dvd->Divx ohjettanne ja oikein hyvää jälkeä tuli! Pakko sanoa että mahtava paikka tämä afterdawn!!! :)
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 16.02.2002
  2.  
  3. espe0

    espe0 Regular member

    Liittynyt:
    29.11.2001
    Viestejä:
    130
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kuvaruudun oikeassa alakulmassa pitäisi olla elokuvan toiston aikana sellainen sininen laatikko. Klikkaa sitä ja valitse siltä se "DivXG400" ja sitten siellä on sellainen valikko kun "force vertical flip" ja siitä valitset jonkun ja painat nappia "käytä. Koikeile kaikki vaihtoehdot niin joku varmasti menee oikein.

    SRT muodossa olevia tekstityksiä olen pilkkonut erittäin onnistuneesti sellaisella ohjelmalla kun SubRip, mutta en ole varma tukeeko se noita TXT muodossa olevia tekstityksiä.
     
  4. tonpppa

    tonpppa Guest

    voisko joku kertoa miten tai mistä saa textin leffaan "the fast and the furious"en osaa englantia pätkän vertaa ja tahtoisin nähdä sen leffan tajuamalla siitä jotain
     
  5. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    tonppa: Ei piratismia. Haluat leffan, osta se.
     
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu