1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

tekstitykset elokuvaan xboxilla katsoessa?

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi jallua 11.07.2010.

  1. jallua

    jallua Member

    Liittynyt:
    11.07.2010
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    elikkäs olisi sellainen ongelma että en saa laitettua elokuviin tekstityksiä näkymään xboxilla katsottaessa? tarkoitan nyt avi. muodosta xvid muotoon laitettuna

    katselin muita forumeita ja neuvottiin käytäämään AVIAddXSubs nimistä ohjelmaa ja käytinkin mutta tekstitys näkyy elokuvassa kun katson tietokoneelta mutta ei xboxilla katsoessa?

    kysymys on aika nopeaa kirjoitettu mutta toivoisin että joku edes tietäisi mitä tehdä!
     
  2.  
  3. miketso

    miketso Regular member

    Liittynyt:
    19.05.2003
    Viestejä:
    470
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    Xboxi ei tue noita xsubs tekstityksiä ja sen takia ne eivät näy. Toimii ainoastaan PS3:lla.
     
  4. pateboe

    pateboe Regular member

    Liittynyt:
    14.06.2008
    Viestejä:
    413
    Kiitokset:
    20
    Pisteet:
    28
    Jos on vanhempi Xbox kyseessä, niin polta leffat ConvertXtoDvd3:lla vaikka. Muista, että tekstien pitää olla .srt muodossa
     
  5. jallua

    jallua Member

    Liittynyt:
    11.07.2010
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    xbox 360 on. täytyy sitten koneelta katsella.
     
  6. coocie98

    coocie98 Regular member

    Liittynyt:
    25.08.2007
    Viestejä:
    220
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse olen kiertänyt ongelmaa Tversityllä. Toimii erinomaisesti, jos modeemissasi on NAT. Muussa tapauksessa joudut sallimaan verkon ulkopuolelta tulevat yhteydet ja suojaamaan sen salasanalla Tversitystä (huom. en ole itse testannut). Transkoodauksen voi tarvittaessa pakottaa, jolloin tietokoneesi kodekit tuovat tekstit ruutuun. Laajenna vain Advanced-painikkeesta näkymää kun lisäät videon listaan.
     
    Viimeksi muokattu: 14.07.2010

Jaa tämä sivu