ELi miten saan tekstitykset yhdistettyä, kun tekstitiedostot on muotoa CD1 ja CD 2, mutta kuvatiedostoja vain 1 ? Olen kokeillut Subtitle Workshopilla, mutta se tunnistaa vain ensimmäisen tekstiosion. Olen samoin kokeillut liittää molemmat tekstifilut samaan tiedostoon, mutta edelleen sama ongelma eli tunnistaa vain ekan tekstitysosion.
Miten siis tuplana ? Näkyykö sinulla kahdet tekstit päällekkäin katseluohjelmassa ? Blastex linkissä on todella selvät ja yksinkertaiset ohjeet, jotka toimivat takuuvarmasti. Olen käyttänyt Subtile Workshoppia paljon ja tehnyt kyseisen operaation kymmeniä kertoja. Kun olet saanut valmiiksi yhdistetyn tiedoston, muista nimetä alkuperäiset tilapäisesti eri nimisiksi tai siirrä ne toiseen paikkaan, niin, että sinulla on vain yksi tekstitys elokuvan vieressä. Kun homma toimii ja kaikki on kunnossa voit poistaa alkuperäiset.
yep eli kahdet tekstit näkyy päällekkäin vaikka orgisfilut on eri nimiset tämän uuden yhdistetyn kanssa.
Jos sulla on koneella Vobsub ja ffdshow niin ota toisesta tekstitystuki pois päältä.Itsellä tapahtui samaa.Otin ffdshow:sta tuen pois päältä niin tuli vain yhdet.
dodii. Nyt pelittää. Oli "vahingossa" koneella VobSub ja Subtitle Workshop. Toisen, kun poistin, niin nyt ei tuu tuplia.