1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Tekstit ei näy prkl!!

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi kaketsu_ 21.06.2011.

  1. kaketsu_

    kaketsu_ Member

    Liittynyt:
    05.08.2010
    Viestejä:
    68
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli olen tässä jo ostanut lukuisia dvd+r levyjä, ja polttanut leffoja. Yhden leffan olen saanut poltettua avi-muodossa ja srt-muotoisilla teksteillä. Ja ne näkyivät dvd-laitteessani. Sitten kaksi suomalaista leffaa olen polttanut, mutta tässä ei ole kyse leffoista, vaan teksteistä. Eli ostin vasta 5kpl dvd+r levyjä, ja poltin fast and furious tokyo driftin ja fiven. Mutta ongelma, tekstit ei näy, vaan kuva!! tai tuossa Fivessä näkyy tekstit, mutta ovat n.4-5s liian aikaisin. Eli mikä mättää?? Nero ohjelmaa käytän. Voisiko joku kertoa täysin kädestä pitäen, ja ihan alusta asti kaikki mitä täytyy tehdä. Eli leffat on avi-muodossa.
     
  2.  
  3. HeQu

    HeQu Regular member

    Liittynyt:
    08.08.2010
    Viestejä:
    355
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. kaketsu_

    kaketsu_ Member

    Liittynyt:
    05.08.2010
    Viestejä:
    68
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Entäs sit kun latasin poltin leffan avi-muodossa levylle ja laitoin srt-muodossa tekstit, ja ne tuli n.4-5s ennen kuin niiden olisi pitänyt. Niin auttaisiko asiaan jos laitan tekstit sub-muotoon?
     
  5. kaketsu_

    kaketsu_ Member

    Liittynyt:
    05.08.2010
    Viestejä:
    68
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Noniin, tein noin, eli poltin leffan avi-muodossa ja tekstit sub-muodossa, niin tekstit on kohdillaan, ainakin koneella. Sitten menin huoneeseeni, avasin dvd-laitteen ja laitoin levyn sisään eikä tekstejä näkynyt. eilen kun tekstit oli srt-muodossa, niin tekstit sentään näkyi, vaikka olivat n.5sekuntia liian ajoissa. mutta sitten laitoin levyn olohuoneen dvd-laitteeseen niin tekstit hoplaa näkyivätkin! Omassa huoneessa dvd-laite on LG:n ja olohuoneessa Philipsin. Molemmissa on DivX tarra
     

Jaa tämä sivu