1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

team fortres 2 ongelma

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi juuste 26.12.2009.

  1. juuste

    juuste Member

    Liittynyt:
    16.06.2008
    Viestejä:
    56
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkä ostin team fortres pelin, pelasin sitä noin viikon, ja sitten peli jämppäs ei mikään muu auttanut niin painoin alt + f4. tämän jälkeen kun menen peliin voin pelata normaalisti noin minuutin sen jälkeen oma ukkoni pysähtyy noin 10sekunniksi ja en pysty liikkua, näen kun muut pelaajat juoksevat ohi ja sen jälkeen pystyn taas pelata noin minuutin normaalisti ja taas sama toistuu. luulen että he eivät edes näe minua koska monesti vastustajatkin ovat vain juosseet ohi. välillä kun ukkoni pysähtyy niin näen seinien läpi. Elikkäs oisko kenelläkään ideoita miten saisin tämän fixattua?
     
    Viimeksi muokattu: 26.12.2009
  2.  
  3. proffs

    proffs Member

    Liittynyt:
    17.11.2009
    Viestejä:
    53
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eheytät pelin tiedostot steamin avulla.
     
  4. juuste

    juuste Member

    Liittynyt:
    16.06.2008
    Viestejä:
    56
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kokeilin eheyttää, mutta ei auttanut. sama tapahtuu aina uudestaan, ase katoaa näkyvistä ja itse en pysty liikkua, mutta näen muiden liikkeet, myös kuva nykii. Oisko lisää ideoita?
    nyt kun aloin tarkemmin katsoa niin huomasin että vilkkuu 2 eri paikasta kuvaa kuolin yläkerrassa niin kun respawnasin niin välkkyi spawnipaikan kuva ja se yläkerta missä kuolin mistäs tämä johtuu?
     
    Viimeksi muokattu: 27.12.2009
  5. kilppari0

    kilppari0 Member

    Liittynyt:
    30.10.2009
    Viestejä:
    21
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    tapahtuuko tämä sama asia kun olet pieni ping:isellä servulla?
    eli tämä voi olla netistä kiinni.
    jos viholliset eivät ole tappaneet sinua kun he juoksevat sinun ohi se ei sitten ole netistä kiinni... enempää en osaa auttaa
     
  6. juuste

    juuste Member

    Liittynyt:
    16.06.2008
    Viestejä:
    56
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Nyt kun kokeilin niin huomasin että sama lagi toistuu myös css, cs1.6 ja L4D peleissä, myös bf2 lagii sillä tavalla että hetikun joinaa serveriin niin tulee että ``connection lost``. Mutta esim wowissa ei esiinny minkäänlaista lagia. tämä lagi taitaa sittenkin johtua netistä, mutta sitä tässä ihmettelen että miten nyt yhtäkkiä alko tommonen lagi, ennen ei ole mikään peli laginut. mutta nyt olen tilannut 8mb netin ja toivon että tämä lagi loppuu siihen
     
    Viimeksi muokattu: 30.12.2009

Jaa tämä sivu