1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

TE-EA510 v3 (b) Portit

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi amazing7 28.08.2011.

  1. amazing7

    amazing7 Member

    Liittynyt:
    01.06.2009
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen kauan haeskellu, että miten pi*ussa saa nuo portit kunnolla auki, koska kaikki ohjeet on vanhempiin verisoihin tai johonkin muuhun. Ja omasta mielestä olen portit osannut avata modeemista, mutta se epäilyttää, että onko ne portit vielä jostain kiinni?

    Onko jotain miten vois tarkistaa sen, että johtuuko se modeemista? Käytän tätä: sivua jotta nään onko portit kiinni vai auki. Ja lähinnä se ihmetyttää, että portit oli onnistuneesti auki muutaman viikon ja nyt tänään ei auki millään.

    Yritin katsoa auttaako esim palomuurin väliaikainen sammutus ja tulos oli ei. Pyöritän dedicated serveriä esim css ja muissa peleissä aina, kun portit vain sen sallii.

    Kuva modeemin porteista jotka olen aukaissut/yrittänyt aukaista.
     
    Viimeksi muokattu: 28.08.2011
  2.  
  3. amazing7

    amazing7 Member

    Liittynyt:
    01.06.2009
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Voiko sillä olla vaikutusta kyseiseen ongelmaan, että samassa modeemissa on pelikonsoli ja toinen tietokone?
     
  4. Rubertti

    Rubertti Regular member

    Liittynyt:
    30.10.2003
    Viestejä:
    581
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Onkohan sulla käytössä kiinteät ip-osoitteet. Tuli vaan mieleen että olisko ne vaihtuneet ja porttisäännöt ei enään toimi kun ip-osoite on eri.
     
  5. amazing7

    amazing7 Member

    Liittynyt:
    01.06.2009
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei ole kiinteä ip osoite käytössä, ja tuo ip näyttää olevan vaihtunut. Mutta eikö portien pitäisi aueta, jos koitan vaihtaa sen (nykyisen) ip sen vanhan ip tilalle? Yritin, mutta tuloksetta.
     

Jaa tämä sivu