"Tavallinen" näppäimistö pelikäyttössä

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi hmaki 13.05.2008.

1. BlasterX

BlasterX Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itse olen pelannut nyt toista vuotta tuommoisella Mikkisoftan näppiksellä. Tosi hyvä tuntuma, tulosta on syntynyt, ja hintaa oli tarjouksessa 4.99€ :)

Hiirimatollekkin jäi hieman enemmän tilaa "kutistamisen" takia. Ins, home, del, end jne painikkeet ovat nimittäin pystyrivissä, mikä voi joillekkin tuoda opettelemisen aihetta.

Viimeksi muokattu: 14.05.2008
  2.  
  3. microbi

microbi Active member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    Itselläni joku logitech...pirun ohut tää ainakin on, ostin bulkkina kun vanha meni "rikki" (=vaimo paiskasi pöytään, oli jo toinen). On tämä nyt vähän vaikeahko pelailussa, lähinnä koska "kaikki" ohutta mutta siihenkin tottuu. Ei se peli näppiksestä ole kiinni, hyvä pelaaja pärjää näppiksellä kuin näppiksellä ja huonosta pelaajasta ei hyvää pelaaja tule, oli sitten kuinka "hyvä" pelikäyttöön tehty näppis. Ne ovat, kuten jo useasti täällä sonuttu, vain turhaa rahan haaskausta. Mielestäni kunnon hiiri vaikuttaa pelaamiseen paljon enemmän kuin näppis, joten sijoittakaa rahanne hiireen ;)

4. timpani

timpani Guest

Minulla on tuollainen http://www.pcb.se/images?id=207422139 Speed Linkin Ultra Flat Metal -näppäimistö. Todella hiljainen, pieni, eikä napit ole mitään vuoren korkuisia. Ultra Flat :)

5. Artsigon

Artsigon Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itsellä on ollut nyt 6vuotta 15€ näppäimmet ja hyvin on kestänyt.

Jaa tämä sivu