1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Tarjous dvd:ten ostajia

Viestiketju Keskustelua elokuvista -osiossa. Ketjun avasi LcD 24.10.2005.

  1. LcD

    LcD Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2004
    Viestejä:
    1,214
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kuinkahan moni täällä hankkii lähes kaikki dvd:ensä marketin tarjouskoreista?
    Itse olen meinaan huomannut, että olen säästänyt pitkän pennin kun olen ostanut dvd:et tarjoushyllyistä. Samaten olen löytänyt lähes kaikki haluamani dvd:eet ulkomaalaisista verkkokaupoista todella edullisesti.
     
  2.  
  3. trooper78

    trooper78 Regular member

    Liittynyt:
    18.04.2005
    Viestejä:
    521
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    90% hankinnoista tulee ostettua erilaisista ale-kampanjoista. Hartaimmin odotetuista tulee joskus maksettua "täysi hinta"... niin ja hienoihin erikoisjulkaisuihin tulee myös sijoitettua.

    Mutta pääasiallisesti olen ale-koreista levyni kerännyt. Rahalleen saa huomattavasti enemmän vastinetta.
     
  4. gerbiili

    gerbiili Active member

    Liittynyt:
    07.08.2004
    Viestejä:
    1,848
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kaikki ostanut tarjouskoreista. Kallein oli 12,95, kaikki muut alle 10 €. Niin kiire ei itsellä ole että maksaisi enemmin elokuvista.
     
  5. onsekumma

    onsekumma Regular member

    Liittynyt:
    30.08.2005
    Viestejä:
    405
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mistä päin maailmaa olet dvd:eet hommannut? Miten paljon postimaksut ovat olleet? Onko siis halvempaa ostaa levyjä ulkomailta vaikka postimaksut ovat hinnassa mukana? Tuleeko ulkomailta ostettaessa jotain muita lisämaksuja, tullimaksuja kenties? Minulla ei ole minkäänlaista käsitystä tavaran ostamisesta ulkomailta...
     
  6. .W.

    .W. Regular member

    Liittynyt:
    01.03.2004
    Viestejä:
    838
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Täällä kans yksi alekorin asiakas! *nostaa kätensä*

    Kodin Ykkösen alekori varsinkin on melkoinen "aarreaitta", sieltä alkaa olla lähes 90% hyllyn levyistä..
     
  7. Rockie

    Rockie Guest

    Kyllä aika paljon alekoreista tarttuu leffoja mukaan, etenkin Free Record Shopin 2 dvd:tä 20€-kampanjasta. Tosin viime aikoina sieltä ei ole helmiä löytynyt kun olen ehtinyt hankkia jo kaikki itselleni tärkeimmät leffat. Myös Freen verkkokaupasta on löytynyt harvinaisempia vanhoja helmiä alle 7 euron hintaan.

    Muutamiin dvd:ihin olen kyllä panostanut enemmän, kuten Minun Afrikkani-keräilyversioon ja onhan tuonne hyllyyn kertynyt Twin Peaksin 1 tuotantokausi ja 3 tuotantokautta Aliasta... Ne olivat suht tyyriitä mutta kyllä niitä on kiva katsellakin. Olen tainnut ostaa peräti yhden erikoisversio-dvd:n tuon keräilyboxin sijasta. Ja ai niin, kyllä se Godfather-boxikin on tuonne eksynyt.
     
  8. nrautava

    nrautava Guest

    Kyllähän noista muutama on tullut alekopasta hankittua...


    (pakko se oli myöntää)
     
  9. kumipuu

    kumipuu Guest

    eiköhän ne alekopasta kannata ostaa. ja kannattaa välttää niitä dvd:leffoja joissa lukee takakannessa monella kielellä. vaikka niissä olisi tähti näyttelijöitä niin ne leffat menee suurin piirtein b-luokan puolelle kaikki. turha tämän nimikkeen alla luulla että ne olisivat niitä a-luokan leffoja. ostit juuri halvan leffan kun sait halvalla mutta ostit b-luokan tavaraa. syy ja seuraamus.
     
  10. Shooter99

    Shooter99 Member

    Liittynyt:
    03.12.2004
    Viestejä:
    85
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ale koppaan yks ääni ja kalja koppaan toinen...
    No joo... Kyllä se tuon alekopan puolelle menee, tänä päivänä kun tehdään niin vähän hyviä leffoja niin pitää ostaa vanhoja hyviä leffoja ja niitähän alekopat on pullollaan... Esim: Aliens Trilogy 1 - 4 yht: n.25€ Anttilan ale kori... Jihaa... Ai niin ja 4 oli 2 levyn painos...
     

Jaa tämä sivu