1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Targa Traveller 1574 X2 läppäri.

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Kaakatus 21.03.2007.

1. koboltti

koboltti Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Huomasin itse saman vinkumisen nukkumaan mennessä, siirsin powerin pöydälle ja rupesin katkaisemaan virran poweristakin. Siinä powerissa on hienosti laitettu katkaisija. Ei vingu eikä syö paria wattia turhaan.

2.  
  3. _pihlaja_

_pihlaja_ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Niille, joiden mielestä tuo virtalähteen vinkuna ei ole vika suosittelen jostain hankkimaan esim. IBM:n tai Acerin virtalähteen vertailukohdaksi. Sitten tiedätte, minkälainen on hyvä virtalähde. (IBM:n koneet ovat muutenkin laadukkaampia, harmi vaan, että ne ovat niin ylihintaisia :/)

4. koboltti

koboltti Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei vinkuminen virtalähteestä rikkinäistä tee, on kokemusta about jokaisesta yleisimmästä kannettavamerkistä ja niistä harvinaisemmistakin. En kuitenkaan sano että pitäisi vinkua, kuuluu vain monen hakkurin luonteeseen.

Entinen IBM teki hyviä läppäreitä, itsellä on käytössä 12" thinkpadi päivittäin.

5. _pihlaja_

_pihlaja_ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyllä siellä jotain on oltava vialla, kerta ehjästä kuuluu normaalia hurinaa eikä mitään vinkumista :)

6. koboltti

koboltti Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Et taida paljon hakkureista tietää? Olen korjannut työssäni useita erilaisia ja olen muutenkin hakkureiden kanssa paljon tekemisissä. Kelat saattavat vinkua vaikka hakkuri olisi täysin kunnossa. Oman Targani virtalähde piti vaimeaa vinkua mutta toimi hyvin, ääneen kuitenkin kiinnitti huomiota vasta hiljaisessa ympäristössä. Vinkumisen muutoksen kuormituksen muuttuessa selittää takaisinkytkentä, joka ohjaa virran pätkimistä virrankulutuksen mukaan.

Tosiaan jos sirinä on huomattava eikä vaimea voi tämän teholuokan hakkuri olla menossa rikki. Mutta ihan miten vain, minä lopetan tähän kun pitää jo toistaa.

Jaa tämä sivu