1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Tallenteet katoilevat

Viestiketju Keskustelua antenniverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi Zanzibar 13.04.2008.

  1. Zanzibar

    Zanzibar Member

    Liittynyt:
    01.11.2005
    Viestejä:
    60
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Harmittava vika tallentavassa Handan DVB-T 6000:ssa. Tallenteet katoavat mystisesti, varskin jos poistan jonkun ohjelman nin kone jumii ja kun käynnistän uudelleen niin viimeksi nauhoitetut ovat kadonneet. Joskus ne ilmaantuu takaisin. Nyt menetin tärken nauhoitteen ja olen koittanut käynnistellä mut hävinneet eivät palaudu.

    Millä konstilla voisin palauttaa tallenteet?
     
  2.  
  3. ari42

    ari42 Member

    Liittynyt:
    13.08.2006
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla oli aikoinaan myöskin moinen diggari.Siin kävi myös samanlailla että tallenteet välillä katosi.Mutta mikä lie sillä ne joskus palautui takasin itsestään????
    Sekä silloin vahinkossa katsoin kerran kiinolevyn tietoja menu-valikossa.Se väitti että minulla olla 160gigan kiintolevystä käytetty vähän yli puolet vaikka minulla oli pari ohjelmaa jäljellä siellä.Eikä ne vieneet lähes sataa gigaa kiintolevyä :)
    Kumma kapistus.Sitte vaihdoin siihen isomman levyn,250gigasen.Niin sillä tapahtui usein moista.En lopulta sitten enää mitään ohjelmaa säilyttänyt kiintolevyllä.Heti pyrin katsoo tallennetut ja poistin ne.Sekä pari kertaa kuussa alustin kiintolevyn.
    Kerrotakkoon et se minun boksi oli ihan niit ensimmäisiä tuon mallisia et oisko siin vika olluna??.Ohjelmapäivitykset tein kyllä aina kun uusia ilmestyi,mut kuiteskin.
    Nykyään olla sitten siitä seuraava handan boksi.9800-malli,siinä ei viel ole mitään ihmettä ilmestynyt.Mutta ns hitaan miehen bokseja ovat,et ei oikein sovi kanavien pikakatseluun.Ain kun vaihtaa kanavaa,pitää odotella et kuva jä ääni tulla.Sitten vasta seuraavaa vaihtamaan.
     
  4. Zanzibar

    Zanzibar Member

    Liittynyt:
    01.11.2005
    Viestejä:
    60
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kadonneet tallenteet ilmaantuvat joskus takaisin. Yleensä tallenteet katoavat kun poistan jonkun ohjelman. Koko laite jumii ja on pakko käynnistää uudelleen ja sen jälkeen viimeisimmät tallenteet katoavat.
    Kanavien vaihtamisen kanssa pitää toimia kuin hidastetussa filmissä muuten jumii koko paska.
     

Jaa tämä sivu