1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Tallentava digiboxi

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi Sh00ter 07.12.2006.

  1. Sh00ter

    Sh00ter Member

    Liittynyt:
    30.12.2005
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen hankkimassa tallentavaa digiboxia nyt ennen joulua, mutta en oikein tiedä noista boxeista mikä kannattaisi ostaa. Kuitenkin ehtona on ehdottomasti kaksi viritintä. Näitä malleja olen miettinyt:

    Humax PVR-9200C
    Topfield TF-5100PVRc
    Handan DVB-C 6000
    Medion MDC-4400PVR

    Topfield houkuttelisi, mutta on kuitenkin noista se kaikkein kallein, joten jos joku noista olisi yhtä hyvä kuin Topfield niin en kuitenkaan haluaisi maksaa turhaan ylimääräistä.

    Todella kiitollinen olen jos viitsisitte omia kokemuksia kertoa noista kyseisistä malleista ja vaikka kertoa hieman laitteiden eroista.
     
  2.  
  3. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
  4. Henrik75

    Henrik75 Guest

    Ehdottomasti kannattaa ostaa Topfield TF-5100PVRc,kauimmin on ollut markkinoilla -eli "lastentauteja" on muita vähemmäm!.
    Saat "rahoillesi vastinetta" varmasti,vaikka maksaahan se!!. =/
     
  5. aba120

    aba120 Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    3,564
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Handan CV 7800 PVR Nyt lähtee Gigantista 349€
     
  6. Henrik75

    Henrik75 Guest

    Topfield toimii paremmin,kuin Handan!.
     
  7. Sh00ter

    Sh00ter Member

    Liittynyt:
    30.12.2005
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin sitten tuon Topfieldin ja en kyllä voi sanoa olevani täysin tyytyväinen. Reilun 500€:n laitteessa en soisi olevan seuraavia "tauteja". Ensiksikin jos boxi on useamman tunnin päällä kuva alkaa pätkiä ja kuva jää jälkeen ääniin verrattuna. Tämän seurauksena boxi pitää käynnistää uudelleen.

    Toiseksi ihmettelen ajastusta. Jos ohjelma alkaa myöhässä, laite ei osaa huomioida sitä ja ilman kikkailua nauhotus loppuu sitten kesken. Kuitenki jo vanhahkoissa VHS-nauhurissa oli ominaisuus että ajastuksella nauhoitus alkoi ohjelman alettua vaikka ohjelma olisikin ollut myöhässä. Lisäksi ajastuksen laitettuani pari ohjelmaa jäänyt tallentamatta.

    Onko muilla kyseisestä laitteesta samanlaisia kokemuksia? Kertokaapas onko nuo parit viat ns. normaaleja vai kannattaako vehje kiikuttaa huoltoon.
     
  8. dc91

    dc91 Member

    Liittynyt:
    08.12.2006
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Topfield TF5100OVRc ostajat varmistakaa että teillä on laitteessa 19.04.2006 päivitys.
    Jos on uudempi niin siinä on ongelmia kuvan ja äänen kanssa,Uudempiakin päivityksiä oli tarjolla jokin aika sitten mutta Topfield poisti ne sivuiltaan,ja käski palata tähän vanhaan päivitykseen joka onkin toiminut minulla hyvin.
    Päivityksen ja siihen tarvittavat ohjelmat löytyvät www.topfield.fi
     

Jaa tämä sivu