1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Tallentava Digiboxi

Viestiketju Keskustelua satelliittivastaanotosta ja satelliit -osiossa. Ketjun avasi vinikka 13.09.2009.

  1. vinikka

    vinikka Regular member

    Liittynyt:
    04.05.2008
    Viestejä:
    313
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Olen tässä suunitellut että jos ostaisi tallentavan DVB-S digiboxin. Ja se pitäisi näyttää myös HD kanavat. Oisko kellää hyviä ideoita? Ja sillä pitäisi näkyä CANAL Digitalin kanavat. Nyt olen jakanu smartwiillä maksukortin canal digitalin boxsiin ja vanhempaan comboboksiin ja tietokoneelle Ja HD kanavat näkyy tietokoneessa eli smartwi tappaa sen maksukortin naitatuksen. Tietokone toimii nyt "kovalevy" tallentimena. Mutta ois kyllä tuohon pirttiinki mukava saada kovalevytallnnin boxi. Ja se canal digitalin tallentavaboxi on bugeja täynnä ettei sitä kehtaa tuohon laittaa. Mutta jos ostais vapailta markkinoilta siihen boxsin. Ideoita otetaan vastaan.
     
  2.  
  3. Lumikki

    Lumikki Regular member

    Liittynyt:
    15.06.2003
    Viestejä:
    418
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eipä tähän paljon voi vastata kun noita laitteita on niin paljon joissa toimii Canalin HD, mutta niin vähän todellista kokemusta niistä. Itselläni on ollut ja on vain yksi HD laite, eli Dreambox 800. Eikä minulla edes ole Canalin pakettia enään. Vaikka kyllä se tuossa toimisi, lukien myös HD kanavat.
     
    Viimeksi muokattu: 14.09.2009

Jaa tämä sivu