1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Talentava Sonyn Digibox

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi juhalip 15.01.2008.

  1. juhalip

    juhalip Member

    Liittynyt:
    07.01.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on Sonyn RDR-HXD870-kiintolevyllä oleva boxsi, kun menen katsomaan tallentamaani ohjelmaa niin kuva ei ole yhtä terävä kuin TV:ssä. Ohjelmassa esim: henkilöiden ympärillä on niin sanoen varjo ja jos on nopeita liikkeitä niin kuva ei oikein pysy mukana, myös tekstityksen ymärillä on lumisateinen heikko varjo. Kysymys kuuluu missä vika vai onko se Sonyn onkelma kun minulle näin sanottiin huoltoliikkeessä, ja että kyllä se silmä siihen tottuu ajan kanssa.
     
  2.  
  3. Crilles

    Crilles Guest

    Ai katsotko tallenettua ohjelmaa tietokoneellasi vai?..

    Yleensä tietokoneen tft tai joku muu näyttö näyttää videokuvan vähän mustempana ja epätarkempana kuin tavallinen lcd/plasma telvisio.!

    Olen itsekkin huomannu ton että kun katon leffan telvisiosta niin kuva on tarkka ja ei vähä epäselvä..ja kun lataan leffan tai katson sen dvd levyltä tiekoneellani niin kuva on vähän tummempi näytössäni ja välillä sellaisia viiruja hiuksien kohdalla esim..! mitää vikaa ei ole sinun dvb sonyn laitteessa :)
     

Jaa tämä sivu