1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Taas yksi vanha piiretty kadoksissa!

Viestiketju Keskustelua elokuvista -osiossa. Ketjun avasi BoomBa89 04.10.2009.

  1. BoomBa89

    BoomBa89 Member

    Liittynyt:
    30.01.2008
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli joo ois yks vanha piiretty hukassa. Se kerto jostain rotta perheestä ja siinä oli sellainen "teini" rotta poika ja muistaakseni sen nimi oli ihan vaan Rotta ja se oli rakastunut tyttö rottaan nimeltä Rosetta (jos en väärin tätäkään muista). Enpä oikein muuta siitä muista, ikävä kyllä. Sen vielä että tämän rotta pojan sisarukset kiusasivat Rottaa tästä tytöstä. En kyllä ollenkaan osaa sanoa milloin tämä on tehty. Lähdetään siitä että olen 20-vuotias ja kun olin siinä 5-6 ikäinen näin tämän. Eli, ehkä joskus 90-luvun alussa tehty. Ehkä aikaisemminkin. Osaisiko nyt joku kertoa minulle mikä tämän piiretyn nimi on ja kuka sen on tehnyt?
     
  2.  
  3. Henry_FIN

    Henry_FIN Regular member

    Liittynyt:
    30.12.2008
    Viestejä:
    1,032
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Råttis (suom. Rottis) (1986)

    11 syyskuu 1987 (Finland)

    Ohj. Lennart Gustafsson

    Rottis on vaihdikkaan musiikin ryydittämä animaatioelokuva. Tarina tapahtuu kaupungissa ja päähenkilöinä ovat rotat. Rottis on ison perheen nuori, joka rakastuu tulisesti kauniiseen Rosettaan. Kaupunkielämän ilmiöt ja suuren perheen elämä vaikeuttavat Rottiksen ja Rosettan välejä, mutta onnelliseen loppuun päästään
     
  4. nwind

    nwind Regular member

    Liittynyt:
    21.05.2003
    Viestejä:
    452
    Kiitokset:
    12
    Pisteet:
    28
  5. BoomBa89

    BoomBa89 Member

    Liittynyt:
    30.01.2008
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    voi kiitos kiitos kiiiiiiitos!!!! Pelastitte päiväni kyllä toden teolla! :D
     

Jaa tämä sivu