1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Tämän hetken "parhain" custom firmware?

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi qwerty_01 16.08.2010.

  1. qwerty_01

    qwerty_01 Member

    Liittynyt:
    21.10.2007
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kysymys otsikossa.

    Minulla on PSP-1000 ja firmware on:

    5.50 GEN-D3

    Pelit ja softat ei tahdo toimia ja ajattelin että onko tämä jo vanhentunut. Softat ja pelit herjaavat erroria enkä saa mitään asetuksia muuttamalla toimimaan, joten mitä tällä hetkellä suositeltaisiin CFW:ksi? Tietyt softat kuten PSPTube ja emulaattorit toimivat.
     
  2.  
  3. turska

    turska Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    4,040
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  4. Paavali

    Paavali Regular member

    Liittynyt:
    28.04.2003
    Viestejä:
    206
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko teillä ollut ongelmia yhdistää PSP PS3:een?
    Mikäs se on, se etäohjaus siis. Mulla kaatuu PSP aina kun yritän.
    Mulla on MM3 hacki.
     
  5. xCryonic

    xCryonic Member

    Liittynyt:
    22.09.2009
    Viestejä:
    76
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kyllä se uusin taitaa olla tällä hetkellä juuri tuo 5.50 GEN-D3, mutta kohta luultavasti tulee jo 6.XX CFW.

    mutta tuo että pelit ja softat ei toimi ?? D3'sessa on ainakin 6.XX pelien tuki... joten suosittelen formatoimaan Flashin. yleensä korjaa ihan minkä tahansa ongelman !

    Ei formatoi Memory Stickiä, mutta suosittelen tekemään varmuuskopiot pelien tallennuksista ettei ne vahingossakaan korruptoidu. Ja jos ei sittenkään toimi, suosittelen vaan lataamaan HellCats Recovery Flasherin ja downgradeemaan sillä 5.00 M33-4 ja sitten asentaa M33-6, koska se on valmis CFW ja todella vakaa. sitten siihen vaan asennat m33_6.xx plugin'in jotta voit pelata ´+6.xx firmwaren vaativia pelejä...
     
    Viimeksi muokattu: 08.01.2011

Jaa tämä sivu