1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

tällä conania? - kone tilattu

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi kosvi 16.06.2008.

1. tubbana

tubbana Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    En kyllä allekirjoita tota edellistä, ei mitään ongelmaa täällä.

Ja varoituksen sana, AoC ei todellakaan ole uuden koneen ostamisen arvoinen, todellinen pettymys :|

2.  
  3. kosvi

kosvi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Noh, ostettu on jo, joten enää ei voi auttaa. Ja tärkeämpää mulle on äänettömyys, viileys ja vakaus kuin Conan noin loppujen lopuksi :)

Eiköhän tuo Conan vielä päivitetä toimimaan. Ja kyllä tuota ainakin työkaverit tuntuisivat intel koneillaan pelaavan. Atin näyttisten kanssa vissiin jotain ongelmia on ollut, mutta toimii kuitenkin ja jälleen luotan vikojen korjaantuvan kun päivityksiä tulee. Toihan julkaistiin kuitenkin aika keskeneräisenä ilmeisesti rahojen käydessä vähiin.

4. tubbana

tubbana Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Joo ei mua Conanin bugit sun muut haittaa tippaakaan, ne on ihan normaaleja MMO-launcheissa. Conanissa ehkäpä vähiten bugeja näin alkuun kun missään muussa mitä oon ikinä pelannu (ja niitä on monta)
    Mutta jotenkin se ei vaan sytytä, se harmittaa :/ Se ei vaan tunnu MMO:lta sanan varsinaisessa merkityksessä (massively multiplayer) jotenkin aina niin yksinäistä kun joka paikka on instanced (joku 10 eri instanssia joka alueelle)

Sori offtopic.

5. jartar

jartar Senior member

Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Aivan turhaa kenenkään vaihtaa kokoonpanoa ongelmien takia jotka kuitenkin korjataan niin nopealla tahdilla kuin on mahdollista.

Jaa tämä sivu