1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Surround-vahvistin Geneleceille - mikä?

Viestiketju Kotiteatterin äänentoisto -osiossa. Ketjun avasi Aquilani 20.02.2011.

  1. Aquilani

    Aquilani Member

    Liittynyt:
    19.02.2011
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen hankkimassa Genelecin kaiuttimia osaksi kotiteatterijärjestelmää. Subbari ja takakaiuttimet tulevat kuvioihin myöhemmin, joten pitkän tähtäimen idea on 5.1 järjestelmä, mutta alkuun vain kaksi kaitutinta.

    Nyt kysyn, että mikä on edullisin järkevä vahvistin tuolle järjestelmälle? Olen lukenut, että tuon asian voi hoitaa pelkällä esivahvistimella. Rotelin sivuilta katsoin pari vaihtoehtoa, mutta noiden hinnat ovat lähellä kahta tonnia ja mun budjetti olis alle 500€.

    Osaisikko joku suositella vaihtoehtoja? Perinteinen viritinvahvistin 6 pre outilla vai joku pelkkä esivahvistin?

    Kelpuuttaisin myös pätevät käytetyt laitteet.
     
    Viimeksi muokattu: 20.02.2011
  2.  
  3. sampe73

    sampe73 Regular member

    Liittynyt:
    13.06.2006
    Viestejä:
    287
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Täällä mainitaan Yamaha 667 yhtenä vaihtoehtona
     
  4. Aquilani

    Aquilani Member

    Liittynyt:
    19.02.2011
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo, kiitos. Kun tässä aikani olen googlettelin ja etsin, niin löysin itsekin tuon saman vahvarin. Edullisimmat vaihtoehdot ovat Yamahan RX-V 667 jw RX-V 765 tai Harman Kardonin AVR 260. Ensiksi mainitun saa eBaysta 400€, toiseksi mainitun 359€ Koneboxista ja viimeksi mainitun 485€ Pixmaniasta. Ainoastaan 677:ssa on HDMI 1.4, mutta en tiedä tuoko se sittne lisäarvoa.
     

Jaa tämä sivu