1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Suoritinkäyttö 100%

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi jeejeeje 19.10.2005.

  1. jeejeeje

    jeejeeje Regular member

    Liittynyt:
    22.08.2005
    Viestejä:
    265
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hmm ajattelin nyt käydä ostaa prossuuun uuden tuulettimen ja kotelotuulettimen. Aattelin siis tietokonekaupasta käydä paikanpäältä ostaa, eli tarviiko mun mitä tietää sielä kaupassa, että saan mulla toimivan tuulettimen?
     
  2.  
  3. kkuula

    kkuula Regular member

    Liittynyt:
    01.01.2003
    Viestejä:
    785
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ainoa mitä tarvitsee tietää on prosessorikannan tyyppi eli tässätapauksessa se taisi olla socket A ja osta sellainen cooleri mikä EI tule ruuvikiinnityksellä emolevyyn vaan alkuperäisen tyylisellä klipsulla. Yksi hyvä vaihtoehto cooleriksi on thermaltake TR2 M3 sama jäähdytysteho kuin tuossa silent breeze III. huutonetissä on joskus ollu uusia coolereita kaupan
     
  4. jeejeeje

    jeejeeje Regular member

    Liittynyt:
    22.08.2005
    Viestejä:
    265
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hmm no eipä sitten löytynyt kaupasta mitään hyviä joten laittakaas jotakin hyviä tuulettimia mitä saisi netistä. Kun mä en oikeen tiedä mikä mulle käy. Kaikki socket A? Esim käykö tämä:
    http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=1593


    Niin ja semmosta vielä, että mistä mä tiedän että onko joku tuuletin parempi kun tuo mun nykynen, kun everestillä kattoo niin se näyttää jotaki 4000 rpm:mää ja se on varmaa monen tuulettimen?
    Ja kuuluuko tuo prossun siili olla tulikuuma kun koklasin äske?
     
    Viimeksi muokattu: 04.06.2006
  5. jeejeeje

    jeejeeje Regular member

    Liittynyt:
    22.08.2005
    Viestejä:
    265
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  6. NorttiBoy

    NorttiBoy Active member

    Liittynyt:
    19.07.2005
    Viestejä:
    1,817
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66

Jaa tämä sivu