1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Suoritinkäyttö 100%:n yhteys nettiselaimen ja ohjelmien kaatuiluun

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi Wim007 09.08.2007.

  1. Wim007

    Wim007 Member

    Liittynyt:
    21.10.2006
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei,

    Ehkäpä joku minua viisaampi osaisi auttaa minua ongelmasani, joka on seuraavanlainen:

    Koneeni, Acer, läppäri tuli juuri huollosta, jossa siihen vaihdettiin uusi kovalevy, laitettiin lisämuistia ja asennettiin XP Pro uudelleen. Sen jälkeen olen havainnut, että mennessäni tietylle nettisivulle (luukku.com) selain sanoo, että "on havaittu virhe, tuote on suljettava". (IE). Vaihdoin sen tilalle Firefox:n, joka ei varsinaisesti kaadu, mutta ko. sivulle meno nostaa firefox:n suoritinkäytön 100%:iin, joka laskee normaaliksi, kun poistun sivulta. Lisäksi myös Word:n ja Adobe Acrobat:n suoritinkäyttö oli 80-100 %, mutta vain silloin, kun käynnistin ne ensimmäisen kerran huollon jälkeen. Tai ainakaan vielä sama ei ole toistunut.

    Mistä tällainen voisi johtua ja miten korjaan sen?
     
  2.  
  3. Mikaeli26

    Mikaeli26 Regular member

    Liittynyt:
    10.05.2007
    Viestejä:
    246
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    minun tietääkseni toi on ihan normaalia eli ei tartte huolestua. ja jos kaikki toimii normaalist paitti IE ni en usko et on ongelmia. mut älä tuu ampumaan mua aamun koitteessa jos oon väärässä :D .
     

Jaa tämä sivu