Gamertag on Pyrtsi95 Pelini: -GTA IV -SKATE 2 -Halo 3 (tulossa) Mitä muita pelejä mun kannattais hankkii?
Osta gears of war 1 tai 2 loistavia pelejä yksinpeli ja moninpeli -moninpeli on kyllä jtn aivan lagipaskaa +yksinpeli aivan loistava Battlefield Bad Company +kunnon sotapeli (räjähtelyä yms) ei miinuksia
Mo, peliseuraa etsin gamertag on hoitovirhe1 ja mieluusti call of duty 4:jään että nhl 09:sään, olisi erittäin suotavaa että lisäisit minut . Ps.mikki löytyy.
Mun gamertag on S1LAKKA ja pelailen Cod 4, Guitar Hero 3, World Tour ja Metallica.Pelaan myös välillä Halo 3 netissä.
Päivitetään vähä tietoja Gametag on tossa alhaalla Pelini: -GTA IV -SKATE 2 -Halo 3 -Residentevil5 eli lisätkää jos pelailette noita pelejä .............pelaillaan..............
Mäkin voisin tästä vähä päivittää tietoja. Pelailen tällä hetkellä mm. UFC 2009 Halo 3 CoD 3 (mahdollisesti) Guitar Hero III: Legends of rock Uusia pelejä on hankinnassa, kun saan ensin pienen probleemin piuan kanssa hoidettua. Ps. Löytyisikö muuten keltään tuota Battlefield 1943 peliä? Olen ajatellut peliä ostaa, että onko tuo sitten niin hyvä kuin ajattelin?
Nick Parasit0idi, peleinä ensisijaisesti Halo 3 mutta myös mm. Gearsit ja GTA IV löytyy. Tällä hetkellä kulta-aika loppu joten netissä en voi pelailla. Kaikki jotka haluavat lisätkää. Ps. Kun saan lisää kulta-aikaa, kiinnostaisiko ketään hankkia tämä Annual achievement Halo 3:sta?
Artsi1972 Tag ja melkein autopelejä tulee pelailtua, FM2 ja PGR4. Vois sitä tietty koittaa GH Metallicaakin Easyllä tullu vaan tosin pelailtua xD -------------------------------------------------------------- Joo, Easy level "hallussa" GH:ssa ja totutellaan Mediumilla Soittamista! GH Metallica, WT, III ja GH5 löytyy.
Voisin mä tehdäkin ton annual achievmentin, mut meinasitko ostaa Halo 3: ODST:n tai meinaako kukaan muu ostaa?
Ajattelin kyllä, kunhan kampanja ei ole mikään parin tunnin tynkä, mitä on uumoiltu. Uusi Halo moninpeli tuskin on täyden pelin hinnan arvoinen.
Gamertag: te4rj3rker Pelaan: Halo3 Guitar hero: Metallica Far cry2 Ja kohta cod4 kunhan saan paketin postista. Lisätä saa ihan vapaasti, lisäilen teitä tuossa myöhemmin. Mikki löytyy ja tapaan olla aika moottoriturpa kun sille päälle satun. E: En ole varma mikin toiminnasta..Joko se on rikki tai kaikki ukomaalaiset on vaa nii töykeitä =S katotaan kun pelataan.
WhiteDeath FIN -Halo 3 -Halo ODST -Halo Wars -CoD4 -Battlefield: Bad Company -Battlefield 1943 -GH: WT E: Mikki löytyy.