Moi! Mulla ois gamertagina K0ssu ja pelaan Forzaa ja GTA4:sta netissä. Jos erityisesti forzan pelaajia löytyy, niin vois lisäillä kaverilistalleen
Flatoutin pelaajia? Lisätkää gamertag: vesikko ,ni pääsee porukassa pelailemaan. Jossain vaiheessa olis tarkoitus hommata ainakin GTA IV, GRID ja NBA 2K9 tai 2K8. Löytyy hyllystä myös NHL 2k6 jos joku sellasta jaksaa vielä pelailla ni mikäettei.
Itelläin ei viel toistaseks ole pelejä, mutta hankinnassa olisi mahdollisesti kuun lopussa Gears Of War 2 hankkia ainakin. Gamertag : REKKAKUSKI69
Tällä hetkellä tulee GTA IV:tä ja Far Cry 2:sta pelailtua netissä. Gamertag on: WarHeroe Saa lisätä ken tahtoo
Gamertag on The Blood , halo3 pelaan, että jos löytyis sitte peliseuraa. Tällä hetkellä ei oo Liveä, mutta tulossa on tässä joulun tienoolla.
Joo, eli sanonpa vielä, että lisäilen niin vanhojen viestien gamertageja kuin uusienkin, älkää siis ihmetelkö ^^, OMA GAMERTAG VIELÄ KERRAN : REKKAKUSKI69 Ennen joulua tulee Live Gold jäsenyys ja todenäköisesti seuraavat pelit pukinkonttiin ja vähän ennenkin joulua : Gears of War 2, Guitar Hero IV sekä Halo 3. EDIT: Rohkeasti sitten vaan cancel jos ei mahdu/tahdo minua listoille =D
Oma Gamertagi on finELITEKILLER ainoa peli mitä tahkoan on HALO 3 olen 2 graden brigadier ja kohta toivottavasti general (48lvl)
Tulipa kaverin kanssa ostettua ärrältä 9eurolla Perfect Dark Zero. Käykää nappaamassa peli ja lisätkää vesikko niin pelailemaan.
elikkäs olen xboxin uusi omistaja eikä kamuja oo vielä ainukaistakaan gamertag on artsiman89 ja livessä pelailen GTAIV ja NHL 08. lisätkää kaveriks ni pelaillaa.
jooh xbox360 pukinkonttiin tupsahtaa ja pelejä ois ainaki farcry2 ja bf:bc.En tiedä millä nimel tuun pelaan.Muute paljos toi live aika maksaa?
Liven hintoja Uutena boxin ostajana sinun pitäisi saada kuukausi ilmaista liveä. Ainakin itse sain, mutta en ole varma asiasta.
gamertag: paavis halo3:sta pelailen kunhan saan ton yksinpelin mentyä läpi, mutta voitte silti jo lisäillä...
Liquid1230 gamertagina ja napsin jo tuosta muutamat nimet omaan listaani. Halo3:sta ja SKATEa väännän aina välillä Lisäillä saa jos siltä tuntuu
Pelaakos kukaan täältä battlefield:bad compadyä?Jos pelaa niin voitais joskus pelailla netissä... Itse omistan farcry2 ja bf:bc... Nimimerkki on kurmeli