tagi Dice1191 ,oon vasta hankkinu boxin mutta tarkotus ois lähiaikoina ostaa halo3, cod4, burnout paradise, flatout uc, prostreet ymsyms joita vois nettipelinäkin hakata, lisäilkää jos jaksatte niin voin liittyä peliin kunhan saan pelit ekana ostettuu
E: joo gta:n pelailu on nyt vähän jäänyt, mutta fifa08 on tullut pelailtua jonkin verran... ja ktsotaan jos tässä saisi sen cod4 ostettua niin pääsis sitäkin pelailemaan E: nyt on codi hommattu ja sen pelailua aloiteltu lisäillä saa vaikka aika aloittelia siinä vielä olenkin.
mä ostan tänään jos jossai sitä viellä jäljellä jä sähän löydytkin jo mun listoilta mun gamertagi Happy Suicide voi lisätä kaikki GTA4 pelaajat. ( ja kaikki muutkin halukkaat )
Elikkä juuri ostettu boxi ja GTA4:sta pelailen heti kun ehdin aktivoida ton liven. Nimimerkki on n0ste.
Tuli tehtyä toinenkin Gamertag, elikkäs JiiPeee, lisäilkää vapaasti, liveaika loppuu tosin ylihuomenna.
Tilasin ite just tossa ton Xbox 360 Elite ja nyt ootan et pääsen pelaileen. Aion hommata siihen ainaki Halo 3, Gta4 ja jonkun muun suositun pelin... Netin kyllä aion liittää ja pelailla netis noit... Mut ilmotan kun tiiän oman gamertagin niin voin pelailla sit suomalaisten kans... NO NII... Mun gemertagi on JQNE kaikki kellä on GTA 4 niin liittäkää kamuks niin voiaan sitte pelailla netis On mulla Dirt TM ja sitäkin voin netissä pelailla jos joku muuki tulee ...
Eli Gamertag on Fin Niko ja pelailen aika paljon CoD4.. Haloa sillon tällön ja GTA IV:tä. Voipi lisäillä kaveriks
GT olis Blaazi ja lisätä voi muuten vain, alla pelilista. http://www.360voice.com/blog-games.asp?tag=Blaazi
Peliseuraa Bad companyyn xbox360lle&ps3:selle. Nimimerkki Kummassakin konsolissa Bensiini Pelailen gta:t ja metal gear solidii myöskin netis.
Tuli just ostettuu toi BF: Bad Company ja single pelattu läpi ja nyt tänään pelaillu livessä. Olis kiva saada tohon suomi poppoo pelailee. nimimerkki oli "n0ste"
Guitar Hero World Tour löytyy pukinkontista ja CoD 5: World at War ja Battlefield Bad Company... ...myös 1 vuoden Gold live jäsenyys on joten pelailen näit kaikkia netis niin lisäilkää GAMER TAGI JQNE!