Halo 3 pelailen ja gametag on Juha72. Ei muutaku matsit pystyyn tuossa jonain päivänä. EDIT: Ostin tuossa MX vs. ATV Untamedin niin pelailen sitäki livessä.
Pelailen nimimerkillä Suomimies lähinnä GoW:ia ja Guitar Hero 3:sta. Lisätkää vapaasti jos haluatte Onkos Halo 3 muuten hyväkin peli? Onhan se tietty saanut arvosteluissa 96/100 pojoa ja niin edespäin mutta entä teidän mielestä?
Minun gamertagini on TiBaaZ ja enimmäkseen far craita pelailen, eli jos joku muukin pelailee niin ottakoon yhteyttä. ja haloakin tulee jonkun verran pelattua.
Gamer tag on vonrampe ja pelaan tällä hetkellä frontlone: fuel of war moninpeli demoa ja parin päivän päästä GOD4:sta.
jos joku haluaa rökittää minut nhl08:sissa niin gamertagini on moikka11 LISÄILYÄ:jep nyt valikoimista löytyy myös fifa 08 (jossa olen erittäin huono) ja kuun lopussa tietysti GTA4!! lisätä saa!
jep mä varmaan lisäilen ( Happy Suicide ) nimittäin juuri tuo Nhl hankinnan alla mutta oli loppu kun kävin kaupassa joten pitää laittaa tilaukseen
Halo 3 on ostoslistalla, ja kohta liityn sotaan! Tällä hetkellä työn alla Flatout UC ja Huhtala on tuo reipas tagi.
Pelaako kukaan PGR 4 nelosta? On tylsää pelata japsien kanssa kun ne höpöttää jotain soijjaa... Koskas järjestettäs sitä Halo 3 turneeta?
Gamertagini on Amstradi, ja pelailen Guitar Hero 3:a, koska ei juur muita pelejä oo. Kuun lopussa myös GTA4 tietty. Ja live aika loppuu 28.4 ellen sitten osta ennen sitä 12kk peliaikakorttia. Guitar Hero 3 pelaajat saa lisätä. Kerään näitä sitte myöhemmin ku pelaan muitaki pelejä...
Gametagini SyclonW ja pelejä joita pelailen: Gods of War, Burnout Paradise, Dirt, Flatout UC, CoD 3, Orange Box ja vihdoin saamani Halo 3. Saa lisäillä