1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Suht laadukas ja KEVYT, 100-200€ keskikaiutin?

Viestiketju Kotiteatterin äänentoisto -osiossa. Ketjun avasi jypi 23.01.2011.

  1. jypi

    jypi Member

    Liittynyt:
    22.01.2011
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko suosituksia ko. hintaluokkaan, asennuspaikka on sen sorttinen että mitä kevyempi sen parempi...? BluRay-leffakäyttöön.
     
  2.  
  3. ISOimage

    ISOimage Regular member

    Liittynyt:
    14.02.2005
    Viestejä:
    313
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Keskikaiutin tulisi olla samanlainen kuin etukaiuttimet. Mikäli siihen ei ole mahdollisuutta niin samaa sarjaa oleva keskikaiutin on ratkaisu. Jos keskellä on erilainen kajari kuin etukanavat ei päästä parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen. Mitkä kajarit sulla on etukajareina?
     
  4. jypi

    jypi Member

    Liittynyt:
    22.01.2011
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on tuollaiset vuosia erinomaisesti palvelleet JBL L 20-sotaratsut.

    Samaa sarjaa ainakaan siis tuskin on tarjolla, ainakaan ystävämme Google ei hirveästi tarjonnut apuja. Mitenkähän tuo LS-sarja toimisi noiden kanssa? Etukajareista en nimittäin ole luopumassa. :)
     
  5. jypi

    jypi Member

    Liittynyt:
    22.01.2011
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Korjaan: ES-sarja! LS:n hintaluokka oli aivan väärä... :)

    JBL ES25C, eli tuollainen: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=9691

    Ei ihan linjassa tuon L-sarjan kanssa, tuo mun pari taisi olla uutena yli 1000€ joten onhan tuo ES edukkaampaa mallia. Onkohan tuosta kokemuksia kenellään?
     
  6. ISOimage

    ISOimage Regular member

    Liittynyt:
    14.02.2005
    Viestejä:
    313
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eipä tuolla hinnalla ole mitään tekoa sen kanssa onko ne kaiuttimet hyvät vai ihan puosta. Mikäli olet niihin itse tyytyväinen niin oikeastaan vaihtoehdoksi sitten jää semmoinen, että käy jossakin hifi-liikkeessä ja hae jokin kajari koe kuunteluun. Kun laitat sen sitten siihen keskelle niin pystyt heti sanomaan sopiiko vai ei.

    Omat korvat ovat se ratkaisevin instrumentti tässä tilanteessa joka kertoo sinulle sen mikä kaiutin tuohon keskelle sopii.
     

Jaa tämä sivu