1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Subbari ei enää kuulu

Viestiketju Kotiteatterin äänentoisto -osiossa. Ketjun avasi KT61 04.03.2017.

  1. KT61

    KT61 Member

    Liittynyt:
    05.10.2005
    Viestejä:
    68
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    18
    Ongelmana olisi että aiemmin hyvin toiminut INFINITY PSW8 ei enää vastaa. Kuitenkin kun YPAO mikin asettaa se antaa signaalin joka kaiuttimelle, myös subbarille.Miksi se ei voi siis kuullua vaikka ei ole vikaa. Vahvistin on YAMAHA RX-477 ja olen yhdistänyt ne keskenään pre outtiin.
     
  2.  
  3. Zhark

    Zhark Active member

    Liittynyt:
    12.01.2008
    Viestejä:
    613
    Kiitokset:
    105
    Pisteet:
    53
    Oletko katsonut vahvistimen asetuksista että subbari on päällä? Onko toista vahvistinta tai muuta mahdollista lähdettä jonka kanssa testata subbaria? Itse sain aikanaan toisen vahvistimen avulla selville subbarin olevan rikki, tai no tarkalleen ottaen aktiivisubin vahvistimessa oli vikaa.
     
  4. KT61

    KT61 Member

    Liittynyt:
    05.10.2005
    Viestejä:
    68
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    18
    Olen asetukset katsonut ja subbari on valittu. Hyvä idea tuo toinen vahvari onhan meillä Harman Kardon toinen valinta
    täytyypä koittaa
     
  5. Zhark

    Zhark Active member

    Liittynyt:
    12.01.2008
    Viestejä:
    613
    Kiitokset:
    105
    Pisteet:
    53
    Kokeile ihmeessä, saadaan ainakin suljettua yksi mahdollisuus pois.

    Taitaa tuo sinunkin Yamaha vaatia kuvayhteyttä telkkariin tai johonkin näyttöön jotta pääsee kaikkiin asetuksiin käsiksi. Omassa jammussa (RX-A1020) samaa vikaa, ei saa kaikkea hienosäätöä tehtyä enää pelkästään mekaanisilla nappuloilla.
     
  6. KT61

    KT61 Member

    Liittynyt:
    05.10.2005
    Viestejä:
    68
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    18
    Kyllä se on kytkettynä tv:hen ja hyvin sitten näkee mitä tekee :)
     

Jaa tämä sivu